English

عیدانه‌های ویژه شعبان از تلویزیون کدامند؟

همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت عباس (ع) در روزهای 5، 6 و 7 اسفندماه، ویژه‌برنامه‌های مختلفی از قاب شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

عیدانه‌های ویژه شعبان از تلویزیون کدامند؟

به گزارش خبرگزاری موج، همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت عباس (ع) در روزهای 5، 6 و 7 اسفندماه برنامه‌های مختلفی از قاب شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود. در ادامه با جزئیات این برنامه‌ها همراه باشید.

 

جشن اعیاد شعبانیه در ویژه‌برنامه شبکه دو

«ایام» در آستانه میلاد حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام زین العابدین (ع) با اجرای سید مرتضی جوادی میزبان مهمانان مختلفی است.

در این ویژه‌برنامه با  فعالین فرهنگی، هنری، اجتماعی و مدنی، جانبازان و ... گفت‌وگو می‌شود. دورهمی با حضور گروه‌های مختلف موسیقی، شاعران طنزپرداز و آئینی، خوانندگان، چهره‌های شاخص و ... از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است.

«ایام» به تهیه‌کنندگی سید احسان میرمحمدعلی کاریست از گروه معارف شبکه دو سیما که پنجشنبه حوالی ساعت ۲۲:۴۰ و جمعه ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

 

۳ویژه برنامه شبکه قرآن و معارف در اعیاد ماه شعبان

برنامه «یا کاشف الکرب» به مدت سه شب متوالی، هم زمان با شب میلاد امام حسین(ع)  از ساعت ۲۲:۰۰ به صورت زنده از کربلای معلی پخش خواهد شد.

ارتباط تلفنی با مهمان برنامه حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی هدایت، خوانش نامه‌ها و پیامک‌های مخاطبین و پخش تلفن‌های مخاطبین و دل‌گویه‌های عاشقان آستان اباعبدالله از بخش‌های این برنامه است.

این برنامه دارای وله و مدیحه سرایی در فواصل برنامه نیز هست. اجرای این برنامه‌ بر عهده هادی صلح جو و به تهیه کنندگی محمد زمانی است. یا کاشف الکرب را از شبکه قرآن و معارف سیما از پنج شنبه شب تا شنبه شب به صورت زنده از کربلای معلی دنبال کنید.

برنامه «تقرب» ویژه اعیاد شعبانیه با آیتم‌های جذاب و متنوع به ارائه برنامه با موضوعات مناجات شعبانیه، زیارت امام حسین (ع) و امام سجاد (ع)، وله‌های مربوط به ماه شعبان و کلام بزرگان می‌پردازد. مهمانان برنامه محمدکاظم دانایی مداح اهل بیت و غلامرضا نجاتی جانباز دفاع مقدس می‌باشند. اجرای این برنامه بر عهده علیرضا قوامی و درویشی و  به تهیه کنندگی مهدی شکوهی می‌باشد.

 برنامه «منم بچه مسلمان» در روز میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مهمان خانه‌های گرم تمامی مخاطبین خاص خویش است.

این برنامه کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیماست و کودکان و نونهالان عزیز می‌توانند این ویژه برنامه را از شبکه قرآن و معارف سیما دنبال کنند.

 

پخش "قرار" با محوریت بانوان موفق از کربلای معلی

ویژه برنامه «قرار» به مناسبت اعیاد شعبانیه ولادت با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل عباس (ع) و امام سجاد (ع) از کربلا معلی تقدیم نگاه ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت می‌شود.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی میثم ریاحی و با اجرای قدسیه صالحی از پنج شنبه 4 اسفندماه به مدت 3 شب مقارن با اعیاد شعبانیه ساعت 22 از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

این برنامه در شب ولادت با سعادت امام حسین (ع) میزبان بانوانی است که قصه‌ای از عشق، ارادت و دلدادگی با امام حسین (ع) داشته و دارند و آن را برای مخاطبان روایت می‌کنند.

«قرار» کاری از گروه معارف شبکه پنج سیماست که با محوریت بانوان موفق و تاثیرگذار جامعه در ایام و مناسبت‌های مذهبی روی آنتن می‌رود.

 

"به عشق مولا" در شبکه افق

«به عشق مولا» نام ویژه برنامه به مناسبت اعیاد در ماه مبارک شعبان است که با همکاری مرکز هنری رسانه‌ای نهضت تهیه شده است. «به عشق مولا» دارای آیتم‌های مختلفی است و قرار است در شب اعیاد این ماه مبارک ساعت ۲۳ برابر دیدگان مخاطبین نقش ببندد.

این برنامه که به صورت زنده از کربلای معلی پخش خواهد شد در این ایام میزبان شخصیت‌های مذهبی و ادبی است که از جمله آنها می‌توان به مجید تال(شاعر)، شیخ مهدی حسن‌آبادی(کارشناس مذهبی)، حامد عسکری(شاعر) و... اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه