English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) را تبریک گفت.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع اظهار داشت: در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان المعظم، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

در متن این پیام آمده است:

" آغاز ماه شعبان، مقارن با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، قمر تابناک بنی هاشم، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(علیه السلام) است. در آغاز این ماه  درس آزادگی را در مدرسه سرخ شهادت و در کلاس انسان‌ساز و تاریخ ساز سالار شهیدان می آموزیم و  همنوا با ساقی با وفای دشت نینوا، حدیث رشادت و وفاداری را  از عمق جان زمزمه می کنیم. آنگاه از صحیفه شوریدگی و دلدادگی سیدالساجدین، زین‌العابدین جرعه جرعه عبودیت به درگاه خداوند یگانه را می‌چشیم. در این روزها بیش از هر زمانی یاد و خاطره رشادت های دلیرمردان پاسدار این سرزمین را گرامی داشته و قدردان ایثارگری های جانبازان سرافراز میهن عزیزمان هستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد فرخنده شعبانیه، به ویژه سوم شعبان روز پاسدار، یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، چهارم شعبان روز جانباز تذکر خاطرات حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کربلا و همچنین ولادت با سعادت سید الساجدین امام سجاد (ع) را به مسلمانان جهان، ملت شریف ایران، بویژه به یادگاران سال های دفاع مقدس و جانبازان عزیزی که زیباترین فرصت پرواز را در بال های شکسته شان می توان یافت، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امید که با بهره مندشدن از فیوضات ماه رجب المرجب و بهره گیری از برکات ماه شعبان المعظم، آماده ورود به ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند شویم. 

کریم زارع

 مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه