English

مجید رضابالا:

«روایت ناتمام سیما» ربطی به تجاوز ندارد

تهیه کننده فیلم «روایت ناتمام سیما» در حاشیه نشست خبری این فیلم سینمایی در پردیس ملت به این نکته اشاره کرد که این فیلم‌ ربطی به تجاوز ندارد.

«روایت ناتمام سیما» ربطی به تجاوز ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، تهیه کننده فیلم «روایت ناتمام سیما» در حاشیه نشست خبری این فیلم سینمایی در پردیس ملت به این نکته اشاره کرد که این فیلم‌ ربطی به تجاوز ندارد و درباره کسی است که عهدی را می‌پذیرد، ولی آن را به خاطر موقعیتی بهتر، به سر نمی‌برد.

مجید رضابالا تهیه کننده فیلم «روایت ناتمام سیما» درباره همکاری با صمدی؛ کارگردان فیلم در چند پروژه متفاوت بیان داشت: آقای صمدی، کارگردانی خوش سلیقه، توانمند و کوشایی است و امیدوارم آینده درخشانی پیش رویش باشد.

وی درباره تعامل خود و کارگردان در خلق اثر گفت: همیشه همفکری‌هایی هم بین ما بوده و این کار، برای بهتر شدن نتیجه بسیار موثر است.

این تهیه کننده در پاسخ به این سوال که با توجه به تعداد زیاد فیلم های جشنواره با محوریت جنبش «می تو» و بحث تجاوز چرا توجه سینماگران به این موضوع جلب شده است، گفت: فیلم‌ ما ربطی به تجاوز ندارد، این فیلم درباره کسی است که عهدی را می‌پذیرد، ولی عهد را به سر نمی‌برد، چرا که فکر می‌کند اگر عهدش را زیر پا بگذارد موقعیت بهتری برایش فراهم است.

وی در پایان گفت: در حقیقت تصور من و کارگردان به جنبش و این مساله متمرکز نبوده و اگر هم شباهتی بوده، تصادفی بوده است.

بیشتر بخوانید:

اینفوگرافیک/ فیلم روایت ناتمام سیما

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه