English

محسن آشتیانی پور :

"هوک" به اندازه‌ای که تلاش کرده نتیجه گرفته است

بازیگر فیلم «هوک» درباره بازخورد مخاطبان در اکران فیلم‌ در جشنواره گفت: به نظرم به اندازه تلاشی که کردیم به نتیجه که دوست داشتیم رسیدیم.

"هوک" به اندازه‌ای که تلاش کرده نتیجه گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج، محسن آشتیانی پور بازیگر فیلم سینمایی «هوک» درباره نقش آفرینی خود در این فیلم سینمایی و چالش‌هایی که در این مسیر با آن مواجه بوده است، گفت.

محسن آشتیانی پور درباره چالش‌های ایفای نقش یک ورزشکار حرفه‌ای در فیلم «هوک» گفت: این فیلم اولین کار جدی سینمایی من بود، ما زمان زیادی نداشتیم و هم باید روی لهجه کار می‌کردم هم بحث ورزش را پیش می‌بردم؛ بالاخره در مدت زمانی یک ماه و نیم، دو ماه توانستم به این درجه برسم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از دیدن فیلم چه میزان از نتیجه کار راضی بوده است؟ گفت: به نظرم به اندازه‌ای که تلاش کردیم به نتیجه دلخواهمان رسیدیم، البته در این میان فشارهای زیاد تحمل کردم و دچار مصدومیت شدم؛ ولی مهم این بود که مربی ام از نتیجه کار راضی بود.

بازیگر فیلم «هوک» درباره بازخورد مخاطبان در اکران فیلم‌ در جشنواره گفت: به نظرم به اندازه تلاشی که کردیم به نتیجه که دوست داشتیم رسیدیم، ولی باز هم باید صبر کرد و قضاوت را به مردم سپرد.‌

 

بیشتر بخوانید:

اینفوگرافیک/ هوک

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه