English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

۳ سینمای استان کرمانشاه میزبان منتخب جشنواره فیلم فجر خواهد بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اکران فیلم های منتخب جشنواره فجر در ۳ سینمای استان کرمانشاه خبر داد.

۳ سینمای استان کرمانشاه میزبان منتخب جشنواره فیلم فجر خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج، علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در این استان گفت: جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۴ بهمن ماه در سینماهای آزادی، فرهنگ و بیستون برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ۱۶ فیلم سینمایی برگزیده در این بازه زمانی در سینماهای استان اکران خواهد شد که یقینا این تنوع فیلم باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه خواهد شد.

صفدری با اشاره به اینکه استان کرمانشاه به لحاظ تعداد صندلی ها و زیر ساخت های موجود در رتبه ششم کشور قرار دارد، گفت: می توان گفت امکان مناسبی برای جشنواره فیلم فجر را مهیا می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر ضرورت توسعه عدالت فرهنگی در این استان گفت: توجه به مناطق محروم و کم برخوردار همواره مورد تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی بوده  و در همین راستا تلاش کرده ایم تا شرایط اکران فیلم ها در مناطق شهرستانی و محروم را به صورت سیار نیز فراهم کنیم.

صفدری در ادامه این بحث اضافه کرد: انقلاب عزیز ما برخاسته از اراده ملت بوده و با رهبری امامین انقلاب دستاوردهای زیادی را در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی، صنعتی و… به همراه داشته است.

وی در پایان بیان کرد: برای بیان افتخارات و مظلومیت مقتدر کشور، صنعت سینما یکی از بهترین رسانه ها و ابزار موجود است که باید با نقش آفرینی موثر در این حوزه از این ظرفیت عظیم استفاده حداکثری را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه