English

کارگروه ملی ارتقای فرهنگ سلامت راه اندازی خواهد شد

دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: کارگروه ملی ارتقای فرهنگ سلامت راه اندازی می‌شود.

کارگروه ملی ارتقای فرهنگ سلامت راه اندازی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه بررسی موانع و چالش‌های راه اندازی کار گروه ملی ارتقای فرهنگ سلامت با حضور سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی، فرشید رضایی سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رضا یعقوبی مدیرکل شورای فرهنگ عمومی و سایر اعضا و صاحب نظران تشکیل شد.

سید مجید امامی راه اندازی کار گروه‌های تخصصی را مهم معرفی کرد و گفت: در دوره فعلی همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌های فرهنگی و رسیدن به یک نقشه راه اساسی و به تبع آن تقسیم کار و توزیع منابع از اولویت‌های اقدامات شورای فرهنگ عمومی کشور است و در همین راستا تمام تلاش خود را برای هموار کردن مسیر کارگروه‌های تخصصی به کار خواهیم بست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در ادامه افزود: شوراهای فرهنگ عمومی در ۳۱ استان و ۴۶۰ شهرستان، ظرفیت بسیار خوبی برای رسیدن به این هم افزایی و همدلی است و با استفاده بهینه از این ظرفیت بزرگ فرهنگی می‌توان اتفاقات خوبی را در کشور رقم زد.

وی افزود: کار گروه ملی ارتقای فرهنگ سلامت با هدف تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی جامعه و به منظور دستیابی به جوامع برخوردار از سواد سلامت کافی و متعهد به فرهنگ سلامت و سبک زندگی ایران- اسلامی طی یک ماه آینده با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی خواهد شد و اعضای اصلی و حقیقی این کار گروه مشخص و احکام خود از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور را دریافت خواهند کرد.

همچنین سند برنامه ارتقای فرهنگ سلامت در جلسه ۷۰۷ شورای فرهنگ عمومی کشور در نهم مرداد سال ۹۷ تصویب و جهت راه اندازی کارگروه ارتقای فرهنگ سلامت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه