English

مدارس حفظ قرآن در کشور راه اندازی خواهد شد

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) گفت: با رایزنی‌های لازم با وزارت آموزش و پرورش قطعاً از سال آینده این مدارس کشور راه‌اندازی می‌شود.

مدارس حفظ قرآن در کشور راه اندازی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی با اشاره به راه‌اندازی مدارس حفظ قرآن در استان فارس افزود: راه‌اندازی این مدارس به منظور آموزش حفظ قرآن در کنار تحصیل دانش‌آموزان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری با همکاری خوب آموزش و پرورش با این مؤسسه موفق به راه‌اندازی ۱۰ مدرسه حفظ قرآن در استان فارس شده ایم.

شاهسونی با بیان اینکه از این ۱۰ مدرسه، یک مدرسه در شهر صدرای شیراز و مابقی در شهرستان‌های استان فارس قرار دارد، گفت: در جلسه اخیر شورای آموزش و پرورش فارس نیز تأکیدات گسترده‌ای برای حمایت و توسعه این مدارس از سوی استاندار انجام شده است.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه رایزنی‌هایی نیز با وزارت آموزش و پرورش برای توسعه این مدارس در کشور انجام داده ایم، قطعاً از سال آینده این مدارس در سایر استان‌ها نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: مدارس حفظ قرآن که در استان فارس با نام مدارس بیت‌الاحزان شناخته می‌شود، باعث ایجاد انس و الفت بیشتر دانش‌آموزان با مباحث قرآنی می‌شود که امیدواریم در سایر استان‌ها هم شاهد استقبال از این نوع مدارس باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه