English

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز:

بیش از ۱۳ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره "فجر تا فجر" ارسال شده است

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز خبر داد و گفت: بیش از ۱۳ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره "فجر تا فجر" ارسال شده است

بیش از ۱۳ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره "فجر تا فجر" ارسال شده است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان "فجر تا فجر" تا پایان دی ماه خبر داد.

 صالحی گفت: با توجه به درخواست جمعی از اهل علم و قلم، دانش آموزان و دانشجویان مبنی بر تمدید مهلت شرکت در فراخوان و به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر از حضور نسل جوان و فرهیخته کشور این اقدام توسط ستاد اقامه نماز انجام شد.

وی اظهار کرد: تا کنون بیش از ۱۳ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که استان قزوین با ارسال ۱۷۰۰ اثر، استان سیستان و بلوچستان با ارسال ۱۵۵۴ اثر و استان کرمان با ارسال ۱۴۴۱ اثر رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز افزود: این فراخوان در دو بخش کودکان و دانش آموزان (۳ تا ۱۸ سال) و بزرگسالان (۱۸ سال به بالا) در حال برگزاری است و کودکان و دانش آموزان در بخش فرهنگی و هنری در قالب‌های کلیپ، پادکست، نقاشی، خوشنویسی، عکس و سرود و در ادبی در قالب خاطره و دل نوشته، داستان و قصه گویی می‌توانند شرکت نمایند.

وی افزود: این فراخوان در رده سنی بزرگسالان در بخش‌های علمی و پژهشی، فرهنگی و هنری، ادبی و سرگرمی و آموزش در قالب‌هایی اعم از تألیف، مقاله، رساله دکتری، پایان نامه‌های دانشگاهی و حوزوی، کلیپ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، طرح‌های گرافیکی شامل: پوستر، اینفوگرافی، کالی گرافی، سخن نگاشت و عکس نگاشت، عکس، خوشنویسی و استوری در شبکه‌های اجتماعی، شعر، داستان، قصه گویی، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی و بازی و ابزارهای کمک آموزشی دستی و دیجیتالی (رایانه‌ای و تلفن همراه) برگزار می‌شود.

حامد صالحی در پایان با اشاره به اینکه آثار ارسالی به این جشنواره به صورت دو مرحله‌ای استانی و کشوری ارزیابی و داوری خواهد شد، تاکید کرد: علاقه مندان می‌توانند از طریق سامانه noor.namaz.ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه