English

معاون پژوهشی وزیر علوم در مراسم هفته پژوهش اعلام کرد:

سه نمایشگاه در هفته پژوهش برگزار می‌شود

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش گفت: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار و نمایشگاه ایران ساخت برای چهارمین سال متوالی هم زمان برگزار و چهارمین دوره نمایشگاه تستا امروز در محل دائم نمایشگاه بین‌المللی از ۱۹ تا ۲۵ آذر افتتاح شد.

سه نمایشگاه در هفته پژوهش برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، پیمان صالحی معاون پژوهش وزیر علوم در مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار، دهمین نمایشگاه ایران‌ساخت و چهارمین نمایشگاه تستا ابراز داشت: سالی که به نام تولید اشتغال و دانش بنیان نام دارد، هفته پژوهش و فناوری نیز به نام پژوهش و فناوری پیشران تولید و دانش بنیان نام گرفت.

وی در این مراسم با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس جهاد دانشگاهی افزود: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار و نمایشگاه ایران ساخت برای چهارمین سال متوالی هم زمان برگزار می شود و امروز یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های پژوهش و فناوری کشور امروز افتتاح می شود که در فضای حدود هفت هزار متر مربع برپاست و فناوری های برتر بر اساس شاخص های مشخص در انتهای نمایشگاه اعلام می شود.

صالحی در مورد نمایشگاه تستا نیز توضیح داد: سازمان های مختلف نیازهای خود را در تستا معرفی می کنند و این نمایشگاه در سالن شماره هفت نمایشگاه بین المللی با حضور چهار کشور و وزارت خانه ها و شرکت های گوناگون برگزار شده است.

وی برای اولین بار در نمایشگاه ۲۸ غرفه به بخش انجمن های علمی دانشجویی اختصاص یافته است و این انجمن ها در یک رقابت کشوری توانسته است در نمایشگاه حضور یابند. همچنین روز یکشنبه ۲۰ آذر با همکاری آموزش و پرورش روز تقدیر از دانش آموزان پژوهشگر برتر است. معاون پژوهشی وزارت علوم از برگزاری نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه ها با حضور برخی از معاونان وزارت خانه های مختلف فردا در محل نمایشگاه بین المللی خبر داد.

معاون پژوهش وزیر علوم گفت: جشنواره نفدیر از پژوهشگران و فناوران برتر را روز چهارشنبه ۲۴ آذر خواهیم داشت که برای اولین بار فناوران برتر هم تقدیر می شوند. صالحی ادامه داد: در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار به موضوعات جدید علمی مانند متاورس نیز توجه شده است و به مناسبت روز جهانی علوم پایه یک غرفه نیز به علوم پایه اختصاص یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه