English

نخستین جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه‌ریزی جشنواره کودک برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه‌ریزی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به منظور بررسی ابعاد و ارائه پیشنهادات در خصوص نحوه چگونگی برگزاری جشنواره برگزار شد.

نخستین جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه‌ریزی جشنواره کودک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه ریزی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور دکتر سید مهدی جوادی مدیرعامل فارابی، دکتر رائد فریدزاده، مسعود احمدیان، بهروز شعیبی، محمد امین همدانی، سعید حسینی، احسان هوشیارگر و به دبیری مصطفی محمودی شرق تشکیل شد.

در این جلسه پس از تبادل نظرهای صورت گرفته بین اعضای این کارگروه گزارشی جامع در خصوص معایب و محاسن سی و چهار دوره برگزاری این رویداد بین‌المللی، پیشنهاداتی در خصوص نحوه برگزاری و ارتقاء دوره‌های آتی جشنواره ارائه شد.

 ارائه راهکارهایی در خصوص ارتقای حوزه سینمای کودک و نوجوان، برون رفت سینمای کودک و نوجوان از شرایط فعلی، برگزاری جشنواره به صورت سالانه یا دوسالانه، شرایط مناسب برای میزبانی جشنواره، بررسی جایگاه بین‌المللی جشنواره و چگونگی ارتقاء این جایگاه از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

لازم به ذکر است برگزاری جلسات کارگروه ارزیابی و برنامه‌ریزی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تا تصمیم نهایی برای چگونگی برگزاری این جشنواره در زمان و مکان مشخص ادامه خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه