English

شهردار اصفهان:

جشنواره کودک سرمایه فرهنگی و اجتماعی شهر اصفهان است

شهردار اصفهان گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان سرمایه فرهنگی و اجتماعی شهر اصفهان است که باید تقویت شود.

جشنواره کودک سرمایه فرهنگی و اجتماعی شهر اصفهان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی قاسم زاده در آئین رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم در نخستین روزهای کاری اش اظهار داشت: همان روزهای اول به دبیر جشنواره اعلام کردم که نگرانی در خصوص برگزاری جشنواره نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در این مدت گزارشی از روند کار جشنواره طی چند سال اخیر دریافت کردم، گفت: همه توان خود را به کار میگیرم تا جشنواره کودک را پربارتر از گذشته تحویل مسئولان آینده دهیم.

شهردار اصفهان، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را یکی از سرمایه‌های فرهنگی و هنری اصفهان دانست و گفت: امیدواریم این امانت را به خوبی تحویل آیندگان دهیم.

وی تاکید کرد: پیوند جشنواره کودک و شهر اصفهان، پیوندی ناگسستنی است.

در ادامه علیرضا تابش ، دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نیز در این آیین ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی و همچنین ضمن ابراز خرسندی از رونمایی از پوستر جشنواره اظهار داشت: در کنار این پوستر، از پوستر پنجمین المپیاد فیلمسازی کودکان و نوجوانان رونمایی شد.

وی با بیان اینکه جشنواره کودک از سرمایه‌های فرهنگی شهر اصفهان است و این پیوند با شهر اصفهان پیوندی جدایی ناپذیر است، گفت: در دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، راه‌اندازی موزه اسناد جشنواره را در دستور کار داشتیم که فاز اول آن در "روز سینما" افتتاح شد و امیدواریم با همکاری شهرداری اصفهان بتوانیم این پروژه را در شأن جشنواره بهره برداری کنیم.

دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان ایران سال سخت و توام با چالشی را سپری کرده‌اند، تصریح کرد: در این ایام ۵۱ هزار کودک در کرونا یتیم شدند و وظیفه همه فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است که کاری شایسته برای این کودکان تولید کنند.

علیرضا تابش در پایان از همه تولید کنندگان آثار سینمایی، تهیه‌کنندگان و شهرداری اصفهان، به عنوان سرمایه‌گذار این جشنواره تشکر کرد و گفت:امیدوارم امسال شاهد جشنواره ای پربار و پر امید باشیم.

به گزارش موج؛ سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی