English

ششمین انتخابات سراسری شورای هیات مذهبی کشور برگزار شد

ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی کشور به‌صورت یکپارچه در ۴۲۰ شهر کشور برگزار شد.

ششمین انتخابات سراسری شورای هیات مذهبی کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به همت سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور و سازمان تبلیغات اسلامی ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی کشور به طور هم‌زمان در ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور برگزار شد. انتخابات به‌صورت یکپارچه در ۴۲۰ شهر کشور به سرانجام رسید که در بیش از ۲۰۰ شهر به دلیل استقبال شرکت‌کنندگان زمان انتخابات در این شهرها به مدت ۴ ساعت تمدید شد.

به گفته دبیر ستاد مرکزی انتخابات، بلافاصله بعد از اتمام رأی‌گیری شمارش آرا توسط عوامل اجرایی و با حضور ناظر سازمان که از سوی ستاد مرکزی انتخابات حضور داشت آغاز شد و بعد از اتمام شمارش آرا،  صورت‌جلسه نتیجه انتخابات به ستاد انتخابات مرکزی ارسال شد.

ستاد مرکزی انتخابات شورای هیئات مذهبی کشور ضمن تشکر از مسئولان و مدیران هیئات سراسر کشور نسبت به شرکت ۷۳ درصدی در این انتخابات که رشدی ۲۳ درصدی نسبت به سال پیش داشته است اعلام کرد، با طراحی سامانه ثبت شکایات و قراردادن آن در اختیار استان‌ها و شهرها، بعد از دریافت شکایات احتمالی و بررسی آن‌ها و همچنین دریافت گزارش ناظران، نتایج انتخابات را اعلام خواهد کرد.

با توجه‌ به تدبیر شورای هیئات مذهبی تهران، انتخابات این شورا در تاریخ ۶ خردادماه برگزار خواهد شد.

شورای هیئت‌های مذهبی کشور تشکلی مردم‌نهاد است که اعضای آن بر اساس فرایند انتخابات از بین مدیران هیئت‌های مذهبی در سه رده شهرستانی، استانی و کشوری انتخاب می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی