English

آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم

ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نغمات دینی با محوریت بقاع متبرکه از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری موج، ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نغمات دینی جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ رشته شامل  حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، حفظ ۵ جزء قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی، قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ خرداد سال جاری ادامه دارد.

بر اساس شیوه‌نامه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نغمات دینی جمهوری اسلامی ایران نحوه ثبت نام در این مسابقات به شرح ذیل است:

۱. ثبت‌نام در این دوره از مسابقات از طریق سایت www.quraniran.ir و صرفاً توسط شخص متقاضی صورت می‌گیرد؛ لذا ثبت‌نام از طریق سایت‌های دیگر مجاز نبوده و در صورت انجام، لغو می‌گردد.

۲. شایسته است متقاضیان محترم در روز‌های ابتدایی نسبت به ثبت‌نام در سایت اقدام نموده و ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

۳. متقاضیان گرامی به‌طور هم‌زمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در یکی از رشته‌های انفرادی آوایی (قرائت تحقیق و ترتیل، تمام رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی) و یک رشته گروهی (مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم) اقدام نمایند.

۴. به‌منظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن، تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر رشته‌های فوق، در یکی از رشته‌های معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه) ثبت‌نام کنند.

گفتنی است داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن کارت ملی یا شناسنامه عکسدار در روز برگزاری مسابقه، داشتن حداقل ۱۸ سال سن (متولدان ۲۱ خرداد ۱۳۸۳ به قبل)، اقامت دائم در شهرستان محل برگزاری مسابقه از جمله شرایط عمومی برای شرکت در این مسابقات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه