English

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی:

آغاز مسابقات قرآن کریم ویژه فرماندهی ناجا در مشهد مقدس

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی بیان کرد: مغز قرآن همان ولایت پذیری است که در عمل باید اثبات شود و در راس همه امور انتظامی، معنویت و تمسک به قرآن وجود دارد که بیانگر وجود فرمانده ولایی در ناجاست.

آغاز مسابقات قرآن کریم ویژه فرماندهی ناجا در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی عنوان کرد: مرحله کشوری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه طی مراسمی در مشهد آغاز شد.

حجت الاسلام ادیانی در ادامه اظهار کرد: مغز قرآن همان ولایت پذیری است که در عمل باید اثبات شود و در راس همه امور انتظامی، معنویت و تمسک به قرآن وجود دارد که بیانگر وجود فرمانده ولایی در ناجاست.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اضافه کرد: فضای امروز نیروهای مسلح فضای معنوی و مسائل سیاسی نظام است و قرآن در اولویت نیروهای مسلح قرار دارد و ولایت پذیری از اصول اسلام است و باید به نعمت ولایت شکرگزار باشیم.

سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی نیز در این مراسم متذکر شد: تنها راه رسیدن به پلیس تراز جمهوری اسلامی تمسک به قرآن است.

سردار بهرامی همچنین افزود: در مرحله اولیه این دوره از مسابقات قرآنی ۲۲ هزار نفر در شهرستانهای کشور شرکت کردند که پس از طی مراحل استانی و منطقه ای، ٢٥٠ نفر به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند و از این تعداد ٦٠ نفر به مسابقات قرآنی نیروهای مسلح راه می‌یابند.

معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد: این مسابقات از نظر کیفیت نیز از رشد قابل توجهی برخوردار است و همه تلاوتها در سطح خیلی خوب و عالی برگزار می‌شود.

سردار بهرامی در خاتمه گفت: امسال چهار دوره حرفه ای توانمندسازی قاریان برای کارکنان ناجا برگزار شد و تلاش می شود قاریان برگزیده در کشور داشته باشیم و باید لشکر و تیم قرآنی در ناجا داشته باشیم و فرماندهی انتظامی باید رتبه اول قرآنی را در بین نیروهای مسلح داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه