English

دبیر چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر:

خاطیان فاش شدن نامزد‌ها و برندگان جوایز جشنواره فیلم فجر را معرفی می‌کنیم

نقاش‌زاده گفت: سازمان سینمایی علت لو رفتن فهرست نامزد‌ها و برندگان سیمرغ بلورین جشنواره فجر امسال را پیگیری می‌کند.

خاطیان فاش شدن نامزد‌ها و برندگان جوایز جشنواره فیلم فجر را معرفی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، دبیر چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: حراست سازمان سینمایی را موظف کردیم علت لو رفتن لیست نامزد‌ها و برندگان سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر امسال را پیگیری و مشخص کند.

به گفته او، اسامی افراد خاطی پس از حصول اطمینان منتشر می‌شود. شب گذشته، پیش از آغاز اعطای جوایز جشنواره، فهرستی از برندگان منتشر شد و نشان داد که اسامی برگزیدگان لو رفته است.

همچنین، ساعتی بعد از پایان اختتامیه، بخش‌هایی از فیلم سینمایی «علف زار» به کارگردانی کاظم دانشی در فضای مجازی منتشر شد. نسخه‌ای که مشخص بود با دوربین موبایل از روی پرده نمایش ضبط شده است.

نقاش زاده در این باره گفت: این فیلم حداقل در ۶۰ سالن سینمای پایتخت نمایش داده شده؛ در سینما سیستم نظارتی هست، اما همیشه راهی وجود دارد که فردی شروع به فیلمبرداری کند!

او تصریح کرد قطعاً سینما‌های خاطی را به چالش می‌کشیم؛  سینما‌ها اگر سازوکار را رعایت نمی‌کنند ما مقصر نیستیم و قطعا سازمان سینمایی به این قضیه ورود می‌کند.

پیش از آغاز جشنواره امسال هم، درست در زمانی که هیئت انتخاب آثار در حال ارزیابی فیلم ها بودند، برخی کارگردانان و تهیه کنندگان ادعا کردند که فیلمشان به جز هیئت انتخاب برای افراد دیگری هم نمایش داده شده است؛ از جمله منتقدان.

دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر در این باره می گوید، با اطمینان کامل ثابت می‌کنیم هر فیلمی خارج از جشنواره تماشا شده باشد، به هیچ وجه قصوری از ستاد اجرایی جشنواره فجر نبوده است؛ طی پیگیری‌ها مشخص شد برخی‌ افراد فیلم‌ها را در لابراتوار‌ها دیده‌اند.

گفتنی است؛ هنوز میزان بودجه مصرف شده برای جشنواره فیلم فجر امسال اعلام نشده است و نقاش زاده گفته در اولین فرصت پس از برآورد کل هزینه ها، این آمار به صورت رسمی منتشر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه