English

مدعیان اصلاحات در برنامه جهان آرا، فرار را بر قرار ترجیح دادند/گفتگوی داخلی هم بلد نیستند چه رسد به گفتگوی تمدن ها

برنامه جهان آرا، با حضور دو تن از مهمانان طیف اصلاحات در شبکه افق برنامه جهان آرا به نمایش درآمد که البته پخش آن با حاشیه هایی همراه بود.

مدعیان اصلاحات در برنامه جهان آرا، فرار را بر قرار ترجیح دادند/گفتگوی داخلی هم بلد نیستند چه رسد به گفتگوی تمدن ها

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج، برنامه جهان آرا ساعت ٢٢ امشب درحالی روی آنتن زنده شبکه افق پخش شد که بررسی عملکرد دولت های اصلاحات و اعتدال، از محوریت این قسمت از برنامه بود. این برنامه با حضور زهرا شجاعی رییس مرکز امور مشارکت زنان دولت خاتمی و شهیندخت ملاوردی معاون امور زنان و خانواده دولت روحانی برگزار شد.

آنچه که در این برنامه بیش از پیش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت آن بود که به زعم کاربران، تحمل و شنیدن پاسخگویی در مهمانان این برنامه وجود نداشت و همین امر موجی از اعتراضات را در پی داشت.

از سویی دیگر، مهمانان این برنامه که از طیف اصلاحات بودند برای آنکه از زیر بار پاسخگویی شانه خالی کرده و  دست به تنویر افکار عمومی بزنند در اواسط برنامه و در زمانی که مخاطب منتظر یک نتیجه مشخص از فرآیند گفتگوها بود، فرار را بر قرار ترجیح دادند و تلاش کردند با این اقدام، برنامه جهان آرا را که اتفاقا خوب توانسته مخاطب خود را پیدا کند، به صورت مهندسی شده جلوه دهند.

گفتگوی داخلی هم بلد نیستند چه رسد به گفتگوی تمدن ها

زهرا شجاعی یکی از مهمانان، در طول برنامه مدام تلاش می کرد ضمن دفاع از عملکرد خود در زمان ریاست در مرکز امور مشارکت زنان دولت خاتمی، از یکی سران فتنه نیز تمام قد دفاع کند و به نوعی اقدامات فتنه گرانه وی را تطهیر کند تاجایی که چندین بار در انتهای نام آن، از عنوان حفظکم الله استفاده کرد که این اقدام وی در فضای مجازی با واکنش های تندی همراه شد.

نمایندگانی از مدعیان آزادی، دوشنبه شب، روی آنتن زنده نشان دادند که زبان خودی را بلد نیستند و حتی نمی توانند در گفتمان داخلی هم موفق عمل کنند چه رسد به گفتگوی تمدن ها.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سعید

    اینها یه مشت آدم پرادعای بی منطق و بی ظرفیت و بی تربیت هستند که فقط شعار تو خالی بلدند

  • ناشناس

    تو که اهل گفتگویی متن من را بذار.وقتی توهین میشنوی و فرهنگ مجری و برنامه ساز انقدر پایین است که نمیفهمد چه می گوید بماند که چه؟تگر عرضه گفتگو داشتید با ترامپ گفتگو میکردین.گفتگو با این مجری همان گفتگو با ترامپ است

    • ناشناس

      چی میگی داداش اصا حالیته؟

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه