English

اجرای نمایش خیابانی به مناسبت ایام فاطمیه و شهید سلیمانی

شش نمایش خیابانی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در منطقه ۱۱ شهرداری تهران اجرا می‌شود.

اجرای نمایش خیابانی به مناسبت ایام فاطمیه و شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ١١ و کانون تخصصی تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی، به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه «سردار دل‌ها» با عنوان «روایت بدرقه» در ۲ میدان و ۲ بوستان منطقه ۱۱ شهرداری تهران برگزار می‌شود.

براین اساس ۶ نمایش خیابانی «مدافع آخر» نوشته محمد قاسمی و کارگردانی احمد جعفری، «به دنبال خورشید» به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی حسین نادری، «این و آن» نوشته و کارگردانی مهدی صالحیار، «زهی خیال باطل» به نویسندگی و کارگردانی سیدمهرداد کاووسی، «لالایی‌های ننه ایران برای فرزندانش» نوشته کیانوش احمدی و کارگردانی حسنا قبادی و «اونی که باید باشه نیست» به نویسندگی آرزو بهرامی و کارگردانی مهدی روزبهانی از سه‌شنبه ۱۴ دی ماه تا پنجشنبه ۱۶ دی ماه در حال اجرا هستند.

این نمایش‌ها ساعت ۱۰، ۱۱:۳۰، ۱۴:۳۰ و ۱۷ در پارک دانشجو، ساعت ۱۱ در میدان راه‌آهن، ساعت ۱۳ در میدان منیریه و ساعت ۱۵ در پارک دامپزشک در حال اجرا هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه