English

اولین جشنواره فیلم بشیر برگزار می‌شود

جشنواره فیلم بشیر از سوی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در بخش‌های مستند، فیلم کوتاه، عکس و گزارش‌های خبری برگزار خواهد شد.

اولین جشنواره فیلم بشیر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، مصطفی هنرمند دبیر اولین جشنواره فیلم بشیر از برگزاری این جشنواره با هدف پاسداشت تلاش‌ها و انعکاس فعالیت‌های طلاب و روحانیون کشور در طول ۲ سال مبارزه با ویروس منحوس کرونا خبر داد و گفت: جشنواره فیلم بشیر از سوی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در بخش‌های مستند، فیلم کوتاه، عکس و گزارش‌های خبری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاریخ برگزاری جشنواره فیلم بشیر هفته اول اسفند ماه سال جاری خواهد بود، افزود: برگزار کننده جشنواره فیلم بشیر سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور است و موضوع فیلم‌ها انعکاس خدمات و تلاش‌های طلاب و روحانیون بسیجی در ایام کرونا در بیمارستان ها، آرامستان‌ها و همچنین کمک مومنانه در طول دو سال مقابله همگانی با کرونا می‌باشد.

هنرمند با تاکید بر اینکه "جشنواره فیلم بشیر"، روایت جهاد و ایثار طلاب و روحانیون کشور است، یادآور شد: طلاب و روحانیون بسیجی با حضور در بیمارستان‌های شهر‌های سراسر کشور ضمن کمک و یاری به کادر پزشکی، با بیماران کرونایی همدردی و همراهی می‌کردند و با دعا و نیایش، موجب افزایش روحیه و امید به آینده در این عزیزان می‌شدند.

وی خاطر نشان کرد: این فداکاری و همراهی در حالی صورت می‌گرفت که بسیاری از مردم به خاطر توصیه پزشکان و به منظور قطع زنجیره سرایت کرونا حتی برای نزدیک‌ترین افراد خانواده خود نمی‌توانستند در بیمارستان‌ها حضور داشته باشند.

طلاب بسیجی با این جهاد و ایثار اجازه ندادند حتی یک نفر از متوفیان کرونا بدون غسل و کفن و اقامه نماز اموات به خاطر سپرده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه