English

فراخوان دومین دوره جشنواره «تئاتر کاغذی» منتشر شد

فراخوان دومین دوره جشنواره مجازی «تئاتر کاغذی» که در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود، منتشر شد.

فراخوان دومین دوره جشنواره «تئاتر کاغذی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، حسین عالم‌بخش رئیس پردیس تئاتر تهران و دبیر دومین جشنواره تئاتر کاغذی درباره برگزاری این جشنواره گفت: در روز اول آذر ماه ۱۴۰۰ با رونمایی از پوستر جشنواره با حضور داوران متشکل از اردشیر صالح‌پور رئیس یونیمای مبارک، شهرام کرمی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۵، حامد زحمتکش مدیر اجرایی دفتر هنرهای نمایشی کاربردی جهاد دانشگاهی، نیما بیگلریان مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان تهران، ساغر لطفی‌نژاد کارشناس مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فهیمه میرزا حسینی عضو هیات علمی دانشگاه هنر و عضو هیات مدیره یونیمای ایران، دومین جشنواره مجازی «تئاتر کاغذی» رسما آغاز شد.

وی درباره برگزاری دور نخست این جشنواره افزود: سال گذشته بالغ بر ۳۰۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که ۱۱۰۰ اثر به مرحله بازبینی راه یافت و این امر نقطه عطفی در اجرای این برنامه در سطح ملی بود به شکلی که آلن لکوک احیاگر این هنر در جهان معاصر پیامی برای دبیرخانه جشنواره ارسال کرد.

عالم بخش عنوان کرد: در پی برگزاری موفق دور نخست تصمیم بر این شد تا دومین دوره جشنواره را ویژه کودکان و نوجوانان به همراه خانواده ها، معلمان و مربیان با محورهایی نظیر آیین اقوام ایرانی، اخلاق مداری، مهربانی، قصص کهن ایرانی، اصلاح الگوی مصرف، کرونا را شکست می‌دهیم و خاطرات مدرسه برگزار کنیم.

دبیر جشنواره مجازی «تئاتر کاغذی» در پایان با اشاره به نحوه شرکت در جشنواره گفت: علاقه مندان می‌توانند فراخوان این جشنواره را در پورتال پردیس تئاتر تهران مطالعه و بر اساس دستور العمل های آن اقدام به تهیه فیلم از آثار خود کنند. فیلم کارگاه آموزشی مجازی نیز که نحوه ساخت دکور، عناصر نمایش و چگونگی تنظیم نمایشنامه و اجرای برنامه متناسب با اهداف دبیرخانه را آموزش می دهد نیز در پورتال پردیس تئاتر تهران قابل مشاهده است.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند پس از مطالعه فراخوان در پورتال پردیس تئاتر تهران و تهیه فیلم بر اساس محورها و شرایط اعلام شده حداکثر تا تاریخ ۲۰ دی آثار تولیدی خود را ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی