English

نگاهی متفاوت به موضوع پدافند غیر عامل در رادیو پایداری

عصر پایداری از شبکه رادیویی ایران پایدار با موضوع پدافند غیر عامل روی آنتن می رود.

نگاهی متفاوت به موضوع پدافند غیر عامل در رادیو پایداری

به گزارشخبرگزاری موج، حسین معصومی تهیه کننده «عصر پایداری» با اعلام این خبر گفت: مادر برنامه رادیویی«عصر پایداری» نگاهی متفاوت به موضوع پدافند غیر عامل خوهیم داشت.

وی ادامه داد: ما در «عصر پایداری» به بررسی ظرفیت های استانی کشور می پردازیم  همچنین نگاهی به  حوزه های اقتصادی،فرهنگی، موضوعات اجتماعی ، سیاسی و سلامت جامعه خواهیم داشت.و با توجه به داشتن نقاط مثبت فراوان ، با نگاه رسانه آن نقاط قوت را برای مردم ، روایت می کنیم.

معصومی تصریح کرد: بیان نقاط قوت باعث می شود  که ضریب خطا در مدیریت کشور ، کاهش پیدا کند.

این تهیه کننده جوان رادیو ادامه داد: هر ایرانی به عنوان یک افسر جنگ نرم می تواند در تمام موضوعات فرهنگی، اجتماعی ،اقتصادی ، سیاسی و سلامت کشور موثر باشد .

وی افزود: مدیران پدافند غیر عامل سراسر کشور از میهمان های این برنامه می باشند که به بیان ظرفیت های استانی و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف ، می پردازند.

معصومی با اشاره به بخش های مختلف این برنامه که به مناسبت هفته پدافند غیر عامل  هر روز از ساعت 18 به مدت دو ساعت از شبکه رادیویی«ایران پایدار » پخش می شود ، گفت: خانم  نساء جابربن انصاری در آیتم «ایران سربلند»  به تبیین فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری در حوزه جنگ نرم و پدافند غیر عامل می پردازد.

همچنین سمیه رنجکش به فعالیت هایی که ایرانی ها به خوبی از عهده آن بر آمده اند می پردازد. رنجکش در گزارش ها و آیتم های خود فعالیت های پدافند غیر عامل در حوزه اجتماعی و سلامت را پوشش می دهد. دستاوردهایی که در حال حاضر  بومی شده اند من جمله طرح واکسیناسیون کرونا  در حوزه سلامت.

«عصر پایداری» هر روز با اجرای فاطمه عباسی و هماهنگی جواد نادری و سیمین بلوری از موج Fmردیف 95/5 مگاهرتز شنیده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه