English

تهیه کنندگان هم انتخاب محمد خزائی را به فال نیک گرفتند

از روز گذشته اصناف مختلف سینمایی انتصاب محمد خزائی را تبریک گفتند.

تهیه کنندگان هم انتخاب محمد خزائی را به فال نیک گرفتند

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، در حالی که از روز گذشته اصنافی همچون انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران، خانه سینما و انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، انتصاب محمد خزائی را تبریک گفتند، اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران نیز با ارسال پیامی  انتخاب محمد خزاعی به معاونت وزارت ارشاد ریاست سازمان سینمایی تبریک گفت.

متن پیام بشرح زیر است:                   

"جناب آقای محمد خزاعی

 انتصاب شایسته‌ی شما به سمت ریاست سازمان سینمایی از آن جهت می‌تواند مبارک‌تر باشد که تجربه‌ی تهیه‌کنندگی داشته و همه مصائب و مصاعب این حرفه را تجربه کرده‌اید.

همین ویژگی می‌تواند شما را به حل انبوه مشکلات سینمای ایران ، نسبت به اسلافتان، یک قدم نزدیک‌تر کند. در چنین مسیری اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران یاورتان خواهد بود. دعا می‌کنیم خداوند توفیقتان دهد."

پیشنهاد انجمن صنفی عکاسان سینما به رئیس جدید سازمان اموز سینمایی

انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران درپیامی ضمن تبریک به محمد خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، آمادگی خود را به جهت همکاری برای رفع مشکلات صنفی اعلام کردند. دراین متن آمده است:

"بنام صاحب تفکر، نگاه و زیبایی

دوست، همکار و برادرگرامی

جناب آقای دکترمحمد خزاعی

انتصاب شایسته جنابعالی برکرسی سراسر از مسئولیت ریاست سازمان سینمایی را تبریک عرض کرده و بسیارخرسندیم که جنابعالی درطول سالها مدیریت برمسندهای مختلف، همیشه با اهالی سینما همگام و همدل بوده اید. چرا که خود را ازبافت این هنرمندان مظلوم می دانید و قطعا از مشکلات ابتدایی معیشتی و هنری این اهالی از قبیل (بیمه، مسکن، امنیت شغلی و...) آگاهی کامل دارید.

انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران براین باوراست که حضرتعالی در طول مدیریت جدید خود بسیاری ازموانع راه هنرمندان را برداشته و پتانسیل و نگاه های جدید را به بدنه سینما، تزریق خواهید کرد تا هنرمندان درفضای آزاد و هنری خود به راحتی تنفس نمایند. به امید روزی که هنرمندان این سرزمین تمرکز خویش را بر رسالت اصلی هنر خود برای جامعه ای پویا بگذارند.

لذا بدین وسیله انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران، آمادگی خود جهت هرگونه همکاری با جنابعالی را اعلام داشته  و از حضرت حق سلامتی، اقتداردرتفکر، نگاه و قلم شما برادر بزرگوار را آرزو می نماید.

با احترام

انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران "

تبریک خانه سینما به محمد خزاعی

این گزارش حاکی است، هیات مدیره و مدیرعامل خانه سینما، در پیامی، انتخاب محمد خزاعی را به عنوان رییس سازمان سینمایی ، تبریک گفتند. 

در متن این پیام آمده است: 

"جناب آقای محمد خزاعی ریاست محترم سازمان سینمایی کشور

با سلام

خانه سینما حضور جنابعالی را که خود یکی از اعضای موثر جامعه اصناف سینمایی هستید، در مقام رییس سازمان سینمایی کشور تبریک گفته و آرزو می‌نماید در سایه این انتصاب، اتفاقات خوبی برای سینماگران و سینمای کشور رخ دهد.

امیدواریم با تلاش همدلانه و مسئولانه در راستای گسترش، ارتقا و پیشرفت‌های همه جانبه سینمای ایران کوشا باشیم.»

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه