English

پیام تبریک رییس موسسه فرهنگی اکو بابت انتصاب جبلی به ریاست صداوسیما

رییس موسسه فرهنگی اکو با صدور پیامی انتصاب پیمان جبلی را به ریاست صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

پیام تبریک رییس موسسه فرهنگی اکو بابت انتصاب جبلی به ریاست صداوسیما

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی اکو ، سرور بختی در پیام تبریک به رییس جدید صدا و سیما، اظهار امیدواری کرد که با حضور جبلی و تجارب ارزنده وی در حوزه رسانه های برون مرزی، همکاری های مشترک موسسه فرهنگی اکو و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در راستای گسترش اشتراکات فرهنگی و دوستی میان ملت های این حوزه تمدنی دیرین، قوام و دوام بیشتری یابد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز گذشته در حکمی پیمان جبلی را به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

پیمان جبلی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی و تبلیغ و دکتری فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق و استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی است. وی در سال ۱۳۴۵ در خانواده ای مذهبی در محله شمرانِ تهران به دنیا آمد. او سال‌ها کارمند صداوسیما بوده و مسئولیت‌های مختلفی در بخش های سیاسی و خبر بر عهده داشته است.

جبلی مسئولیت‌هایی همچون معاونت برون مرزی صداوسیما، عضویت در هیات علمی دانشگاه صداوسیما، معاونت سیاسی صداوسیما، دبیر اخبار خارجی بخش شامگاهی رادیو، دبیری اخبار خارجی و داخلی تلویزیون، سردبیری اخبار سراسری شبکه ۲ سیما، مدیرکلی اخبار داخلی واحد مرکزی خبر، مدیرکلی اخبار شبکه العالم و مدیریت دفتر شبکه العالم در بیروت را بر عهده داشته است.

جبلی علاوه بر سوابقش در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی، طی سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ سفیر ایران در تونس بود. او همچنین معاونت رسانه‌ای دبیر شورای عالی امنیت ملی را در زمان تصدی این مسئولیت توسط سعید جلیلی بر عهده داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه