English

همزمان با گرامیداشت روز آتش نشانی:

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و ایمنی شهری روی خط رادیو ایران

حسینعلی تهیه کننده برنامه«نمودار» گفت: همزمان با گرامیداشت روز آتش نشانی میزبان مهدی داوری دولت آبادی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و ایمنی شهری می شویم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و ایمنی شهری روی خط رادیو ایران

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج، راضیه حسینعلی تهیه کننده برنامه این هفته «نمودار» شبکه رادیویی ایران گفت:  روز هفتم مهرماه در تقویم کشور برای تقدیر از رشادت‌های آتش نشانان به عنوان روز ملی آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است.

حسینعلی ادامه داد: هفتم  مهر ۱۳۵۹ وقتی که عراق به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد، آتش نشانان منطقه و شهرهای اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند که در حین عملیات خاموش کردن آتش، مجدداً هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه می‌کنند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان می‌شود.

وی ادامه داد:  طرح تعیین روز آتش نشانی و ایمنی در سال ۱۳۷۹ توسط ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور پیشنهاد و توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور تأیید شد. این روز با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور هم چنین یادآوری حماسه آفرینی‌ها و از خود گذشتگی‌های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است.

این تهیه کننده برنامه رادیویی افزود: از همین رو در برنامه چهارشنبه هفتم مهر ماه همزمان با گرامیداشت روز آتش نشانی میزبان مهدی داوری دولت آبادی مدیر عامل سازمان آتش  نشانی و ایمنی شهری می شویم.

حسینعلی گفت: «نمودار» با ااجرای مهرناز فقیهی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:20 از رادیو ایران شنیده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه