English

در گفتگو با خبرگزاری موج اعلام شد:

نویسنده کتاب آن بیست و سه نفر از نامه آزاده‌ها می نویسد

احمد یوسف‌زاده از پژوهش بر روی تعداد زیادی از نامه های اسرای جنگ ایران و عراق و راه اندازی انتشارات 23 خبر داد.

نویسنده کتاب آن بیست و سه نفر از نامه آزاده‌ها می نویسد

احمد یوسف‌زاده نویسنده کتاب«آن بیست و سه نفر» به خبرنگار خبرگزاری موج گفت:من بعد از کتاب «شاید پیش از اذان صبح»، کتابی ننوشتم اما منبع عظیمی از نامه‌های آزاده‌ها در طول جنگ به دستم رسیده است. تلاش می‌کنم از این منبع استفاده کنم و علاوه بر نگارش رساله دکترا، کتابی بنویسم.

او افزود:من مجوز راه‌اندازی انتشاراتی به نام انتشارات «23» را گرفته‌ام و امیدوارم درقالب این انتشارات بتوانم کتاب‌های دفاع مقدس را منتشر کنم .

نویسنده کتاب های دفاع مقدسی میزان تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر بازار کتاب را چنین توصیف کرد: من فکر نمی‌کنم همه‌گیری ویروس کرونا تأثیر منفی روی اراده افراد برای خلق اثر گذاشته باشد اما حتما روی کار تولیدکنندگان آثار فرهنگی(ناشران) تأثیر داشته است زیرا در 2سال اخیر امکان ملاقات رو در رو با مخاطبان وجود نداشته است. این در حالی است که برگزاری نمایشگاه کتاب در سال‌های پیش از همه‌گیری ویروس کرونا با ایجاد شرایط مناسب برای ملاقات رو در روی تولیدکنندگان محصولات فرهنگی با مخاطبانشان،زمینه گسترش فرهنگ چاپ و نشر را فراهم می‌کرد.

یوسف‌زاده بیان کرد:همه‌گیری ویروس کرونا فرصت خوبی برای اهالی درس و مطالعه است.من تلاش کردم از این فرصت به خوبی استفاده کنم و علاوه بر کار روی نامه‌های آزادگان ،کتاب «شاید پیش از اذان صبح»را نوشته،چاپ و منتشر کردم.

او گفت:متأسفانه به نظر می‌رسد که دوران همه‌گیری ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و دوستانی که تا به امروز از این فرصت استفاده نکرده‌اند،می‌توانند از زمان باقیمانده بهترین و مناسبترین استفاده را بکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه