English

موج خبر می دهد:

«خسوف» در استانبول جلوی دوربین رفت/ معرفی چند چهره جدید به عرصه بازیگری

مازیار میری با ساخت سریال «خسوف» برای نمایش خانگی قرار است چند چهره جدید به عرصه بازیگری و در حقیقت تصویر معرفی کند.

«خسوف» در استانبول جلوی دوربین رفت/ معرفی چند چهره جدید به عرصه بازیگری

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، «خسوف» عنوان سریالی به کارگردانی مازیار میری تهیه کنندگی همایون اسعدیان و نویسندگی حسین تراب‌نژاد و مهدی شیرزاد است که این روزها مراحل تولید خود را پشت سر می گذارد. 

مازیار میری پس از آخرین کار خود در تلویزیون با نام «هیات مدیره» حال تصمیم گرفته است خود را در شبکه نمایش خانگی با محک بزند.

«خسوف» که محصول اختصاصی پلتفرم نماواست علاوه بر تهران در استانبول نیز جلوی دوربین رفته است. 

هنوز اطلاعات دقیق و درستی از اسامی بازیگران در دسترس نیست اما شنیده های خبرنگار موج حاکی از آن است که بیشتر نقش آفرینان این سریال بازیگران تئاتر هستند و مازیار میری قرار است چند چهره جدید به عرصه بازیگری و در حقیقت تصویر معرفی کند.

همچنین امین تارخ در دومین همکاری خود با مازیار میری پس از سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» در «خسوف» نیز حضور دارد.

باید منتظر ماند و دید چهره های جدید تا چه اندازه می توانند در این سریال موفق عمل کنند البته اگر انتخاب بازیگران با همراهی امین تارخ که خود سالهاست کلاس های بازیگری برگزار می کند و همایون اسعدیان که یکی از قدیمی های عرصه سینما و تلویزیون است، اتفاق افتاده باشد، موفقیت سریال دور از انتظار نخواهد بود. 

هنوز زمان دقیق پخش سریال مازیار میری مشخص نیست اما شنیده می شود «خسوف» و «نوبت لیلی» در صف پخش نماوا که این روزها تنها سریال «خاتون» را روی خروجی اش است، قرار دارند. 

در خلاصه داستان سریال خسوف  آمده است: امیر برخلاف قول و قرارهایی که با دختردایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می‌بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و...

سایت نماوا از 2 تن از عوامل پشت صحنه این سریال نیز نام برده است که از آن جمله می توان به حسن کریمی مدیر فیلمبرداری و سودابه سعیدنیا تدوینگر اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه