English

مسعود تکاور به موج خبر داد:

مشغول نگارش سریالی اکشن برای تلویزیون هستم/دورخیز کارگردان کروکودیل برای ورود به شبکه نمایش خانگی

مسعود تکاور می‌گوید این روزها مشغول نوشتن فیلمنامه یک سریال تلویزیونی در ژانر اکشن است که پس از پایان نگارش وارد مرحله پیش تولید کار می‌شود.

مشغول نگارش سریالی اکشن برای تلویزیون هستم/دورخیز کارگردان کروکودیل برای ورود به شبکه نمایش خانگی

مسعود تکاور کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج، درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در این عرصه عنوان کرد: این روزها تا پایان فیلمبرداری نمی‌توانیم تصور کنیم که کاری را شروع کرده‌ایم چراکه در برهه‌ای از زمان قرار داریم که هر لحظه ممکن است اوضاع تغییر کند.

وی ادامه داد: اما با توکل بر خدا تا مدتی دیگر و پس از اتمام فیلمنامه پیش تولید یک سریال تلویزیونی را آغاز می‌کنم.

این کارگردان تلویزیون بیان کرد: این روزها مشغول نگارش فیلمنامه این سریال تلویزیونی که در ژانر اکشن است و در 13 قسمت به تهیه‌کنندگی حسن هاشمی‌نسب به تولید می‌رسد، هستم.

تکاور که کارگردانی آثاری همچون شاخه‌های شکسته بلوط(۱۳۹۷) و کروکودیل(۱۳۹۶) را در کارنامه دارد، درباره فعالیت در سینما نیز مطرح کرد: 2 فیلمنامه آماده دارم که هر 2 در ژانر اکشن هستند منتهی یکی از آن‌ها کاری جدی و دیگری کمدی است اما منتظرم شرایط در سینما بهتر شود چراکه از نظر من بازگشت سرمایه در صنعت سینما منوط به پایان کرونا می‌شود.

کارگردان سریال خط شکن(۱۳۸۶) با اشاره به اینکه این روزها اغلب فعالیت‌ها به سمت شبکه نمایش خانگی معطوف شده است، گفت: باتوجه به این قضیه تصمیم گرفتم قبل از ساخت فیلم سینمایی و پس از ساخت سریالم وارد پروژه نمایش خانگی‌ام بشوم. 2 طرح برای نمایش خانگی دارم که یکی از آن‌ها آماده و دیگری در مرحله نگارش است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه