English

شبکه قرآن و معارف سیما اچ دی می شود

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی طی بازدید از بخش های مختلف تولید، فنی و آرشیو شبکه قرآن و معارف سیما از فرایند HD سازی این شبکه در آینده نزدیک خبر داد.

شبکه قرآن و معارف سیما اچ دی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما از بخش های مختلف شبکه قرآن و معارف سیما از جمله استودیوهای قدر و غدیر، سرور، باکس های مونتاژ و آرشیو بازدید بعمل آورد و با مدیران و همکاران بخش های تولیدی و فنی گفت وگو کرد.

علیدادی ضمن ابراز خرسندی پیشرفت های فنی شبکه قرآن و معارف سیما، از فرایند HD سازی در چند ماه آینده این شبکه خبر داد و افزود: با توجه به عملکرد مناسب و پیگیری های صورت گرفته، این  فرایند در دستور کار قرار دارد و امید است با توجه به وجود زیرساخت های مناسب در استودیو و مراحل تولید برنامه که مدتهاست طبق استانداردهای حرفه ایی در شبکه قرآن انجام شده است ، بتوانیم به سرعت برای مخاطبین شبکه قرآن و معارف سیما، خروجی آنتن را با کیفیت DH ارسال نماییم.

معاون توسعه و فناوری در دومین بازدید خود از شبکه قرآن و معارف سیما ضمن ابراز رضایت از ضبط HD برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما افزود: در حال حاضر ۱۴ شبکه بصورت HD فعالیت دارند که ۳ شبکه دیگر از جمله شبکه قرآن و معارف سیما با تامین زیرساخت ها و آماده سازی رژی و استودیوهای آن در آینده نزدیک  به آنها ملحق خواهند شد.

در ابتدای این جلسه جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به نتایج بازدید سال گذشته علیدادی از شبکه قرآن و معارف سیما گزارشی از روند DH شدن بخش های مختلف شبکه ارائه کرد.

وی ضمن تشکر از تلاش همکاران معاونت فنی در طراحی و اجرای اتوماسون صوت و تصویر اطلس گفت : در این سامانه فرایند ارسال برنامه از گروه های تولیدی تا پخش و اتصال آن به کنداکتور و EPG به راحتی وآسانی انجام می شود.

در ادامه جلسه گزارشی از فعالیت های دو ساله شبکه قرآن و معارف سیما ارائه و مدیران واحدهای مختلف، بخشی از مشکلات فنی خود را در رابطه با دریافت و ارسال برنامه های زنده و تولیدی با معاون محترم فنی در میان گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه