English

ایران امروز کمبود علوفه در کشور را بررسی می کند

برنامه «ایران امروز» یکشنبه 27 تیر از گروه دانش و اقتصاد به بررسی کمبود علوفه در کشور و افزایش قیمت نهاده های دامی می پردازد.

ایران امروز کمبود علوفه در کشور را بررسی می کند

 به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون موج، در طول سال‌های گذشته به‌دلیل بارش‌های مناسب و وجود مراتع با پوشش گیاهی مطلوب سبب می‌شد علوفه مورد نیاز دام، تا حدودی در داخل کشور تولید، تأمین و مشکلات حل شود.

اما در سال جاری علی‌رغم پایدار بودن مشکلات در تأمین نهاده‌هایی همچون کنجاله سویا، ذرت و جو، کاهش شدید میزان بارندگی‌ها و خشکسالی حادث‌شده سبب شده است مراتع به‌لحاظ پوشش گیاهی در وضعیت نامناسبی قرار داشته باشند و عملاً چراگاهی برای دام‌ها وجود نداشته باشد.

از همین رو کمبود علوفه در کشور  موجب  افزایش قیمت نهاده های دامی شده است.

«ایران امروز» شبکه رادیویی ایران  یکشنبه 27 تیر با حضور عباس معروفان سرپرست دفتر خدمات بازرگانی معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی ، محمد تقی نقدعلی نماینده مجلس عضو و کمیسیون کشاورزی و مجید موافق قدیری رئیس انجمن کارخانجات خوراک دام و طیور به واکاوی این موضوع می پردازد.

برنامه ایران امروز یکشنبه ها از گروه دانش و اقتصاد به تهیه کنندگی سیما پاتیمار و اجرای ایمان ساکی، به صورت زنده از ساعت 11:45 از رادیو ایران و همزمان به شکل تصویری از تارنمای رادیو ایران و کار افزار ایرانصدا نیز تقدیم مخاطبان گرامی این شبکه رادیویی می‌ شود

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه