English

بازیگران گروه نمایش «اسطرلاب» تغییر کرد

میثم غنی‌زاده که در اجراهای گذشته با گروه نمایش «اسطرلاب» همراه بود به جمع بازیگران نمایش بازگشت.

بازیگران گروه نمایش «اسطرلاب» تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مشاور رسانه ای گروه، اجراهای نمایش اسطرلاب در حالی از روز پنجشنبه سوم تیر در تماشاخانه ایرانشهر آغاز شد که گروه بازیگران نمایش شاهد یک تغییر بود. براین اساس میثم غنی‌زاده که پیش از این در اجراهای مرکز تئاتر مولوی در نمایش به ایفای نقش می پرداخت، بار دیگر به جمع بازیگران بازگشت.

این نمایش در ۲ شب نخست اجرا شاهد استقبال تماشاگران بوده و تمامی بلیت‌های ظرفیت مجاز در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر توسط تماشاگران خریداری شد.

این نمایش، ماجرای خانواده‌ای درگیر بر سر میراث خانوادگی را روایت می‌کند. عموی جمع قرار بوده بمیرد و نباشد اما هست و همین وضعیت بر روابط شخصیت‌ها تاثیر گذاشته و سرنوشت همه را تغییر می‌دهد.

نویسنده، طراح و کارگردان این نمایش که بر اساس طرحی از علی نرگس نژاد است، صدرا صباحی، تهیه‌کننده: یاسمن اسمعیل‌زادگان، دراماتورژ: صبا نجاتی و گروه بازیگران‌: مهدی سقا، میثم غنی‌زاده، مژده قربانی، زهرا بهروزمنش و الناز اسمعیل‌زادگان هستند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده: ونداد خائفی، هویت بصری: سینا سرمدی، گروه عکاسی: اردلان آشناگر، غزل اسدزاده رج، طراح نور: حسن محمدی فرانی، طراح لباس و منشی صحنه: ارغوان مروتی، دستیار اول و برنامه‌ریز: پیام رضوانی، گروه کارگردانی: جلیل محمودی، یوسف محمودی، تبلیغات: ایران تئاتر رسانه مستقل هنر، مشاور امور رسانه‌: بابک احمدی.

نمایش «اسطرلاب» غیر از شنبه‌ها، هر روز ساعت ۲۰ در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی