English

غزل شاکری مقابل دوربین سریال «جزیره» رفت

غزل شاکری جدیدترین بازیگری است که به تازگی مقابل دوربین سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم رفته است.

غزل شاکری مقابل دوربین سریال «جزیره» رفت

به گزارش خبرگزاری موج، غزل شاکری بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون که حضور در سینما را از سنین خردسالی تجربه کرد به عنوان جدیدترین بازیگر سریال جزیره با سیروس مقدم همکاری می‌کند.

شاکری که بازی در سینما را با فیلم سینمایی «گلنار» در سنین خردسالی آغاز کرده است با بازی در آثار کارگردان‌های مطرحی همچون مازیار میری، حسن فتحی و کامبوزیا پرتوی کارنامه متفاوتی را رقم زده است. او بعد از تجربه بازی در سریال «شهرزاد» امسال نیز در سومین تجربه بازیگری بعد از «جیران» با سیروس مقدم در «جزیره» همکاری می‌کند.

فیلمبرداری «جزیره» جدیدترین ساخته سیروس مقدم خالق آثار مطرحی همچون «پایتخت» با فیلمنامه‌ای از علی طالب آبادی در جزیره کیش ادامه دارد و به زودی از فیلیمو پخش می‌شود.

این سریال به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری ساخته می‌شود و پیش از این حضور محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، امیر مقاره و حسام منظور در این سریال قطعی شده و دیگر بازیگران این سریال به زودی معرفی می‌شوند.

برخی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، مدیر تولید: مسعود دلیری، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، مدیربرنامه ریزی: سید علی هاشمی، طراح صحنه: پیام حسین سوری، طراح لباس: آرزو غفوری، بازیگردان: میکائیل شهرستانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، منشی صحنه: آسیه معصومی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: امین انتشاری، عکاس: امیرحسین شجاعی، گرافیست: عرفان بهکار، سرپرست گروه تولید: حسین فیض آبادی، مدیر تدارکات: نادر اژدری.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی