English

زندگی طیب حاج رضایی سریال می‌شود

نگارش طرح اولیه سریال «زنگی» به نویسندگی مجید آسودگان و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی به پایان رسید.

زندگی طیب حاج رضایی سریال می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، نگارش سیناپس اولیه فیلمنامه سریال زنگی به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان با محوریت پرداخت به زندگی طیب حاج رضایی به پایان رسید.

تحقیقات پیرامون ساخت این سریال به همراه یک تیم پژوهشی از سال ۱۳۹۸ آغاز و در ۲ مقطع به صورت تاریخ شفاهی و مکتوب صورت گرفت و درنهایت، پاییز سال ۱۳۹۹ نگارش طرح این سریال آغاز و اسفند سال گذشته، سیناپس نهایی «زنگی» تحویل گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما شد.

این ملودرام اجتماعی که در اوایل دهه ۴۰ در جنوب شهر تهران سپری می شود در بستر تاریخ، به وقایع آخر زندگی طیب حاج رضایی و افراد تاثیرگذار در آن مقطع می پردازد و به زودی کارگردان این اثر که مجری طرح آن، موسسه فرهنگی هنری وصف صباست نیز مشخص و معرفی خواهد شد.

 در خلاصه داستان این سریال آمده است: قدم، برای گرفتن انتقام گذشته به سراغ طیب خان می آید اما گرفتار حرمت نون و نمک می شود و سپس دل به دختری می سپارد و در کار عشق نیز از تیغ و خنجر باک نیست ...

 مجید آسودگان فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون است که بیش از این نگارش فیلمنامه آثاری چون سریال «راه و بیراه»، «همه خانواده من»، فیلم سینمایی «حس هفتم» و ... را بر عهده داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی