English

فیلم‌ های شبکه های مختلف سیما در روز مبعث اعلام شد

شبکه ‌های مختلف سیما، برنامه‌های متنوعی را به مناسبت روز مبعث تدارک دیده است

فیلم‌ های شبکه های مختلف سیما در روز مبعث اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما فیلم های تلویزیونی و سینمایی، جنگ، ویژه برنامه، مسابقه، میان‌برنامه و ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان عیدانه شبکه‌های مختلف به مخاطبان سیما است.

*********************************************

شبکه یک سیما

*** شب مبعث حوالی ساعت ۲۳:۱۵ به مدت ۸۰ دقیقه گزیده‌ای از برنامه «یک یک» ویژه تحویل سال شبکه یک پخش می‌شود و روز مبعث حوالی ساعت ۱۰:۳۰ تکرار این برنامه روی آنتن می‌رود.

*** پشت صحنه سریال جذاب «پایتخت» جمعه ۲۴ فروردین ماه حوالی ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

*********************************************

شبکه دو سیما

*** برنامه «آئینه خانه» با کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی و اجرای مهدی حاجی محمدی توسط سعید ستودگان در گروه خانواده شبکه دو سیما تهیه شده که به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) جمعه ۲۴ فروردین و شنبه ۲۵ فرودین حوالی ساعت ۱۲ به صورت زنده از شیراز و حرم حضرت شاهچراغ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن ساعت ۲:۱۵ بامداد خواهد بود. در این برنامه مسابقه پیامکی با هدایای مختلف در نظر گرفته شده و موضوع آن نیز سبک زندگی پیامبر اسلام (ص) و گفتگو پیرامون لزوم شناخت و عمل به سیره آن حضرت خواهد بود.

*** برنامه «کوی محبت» شنبه ساعت ۱۹ با حضور حجت الاسلام ماندگاری و مداحی حاج مهدوی نژاد از نجف اشرف به صورت زنده پخش می‌شود. این برنامه کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی که به مناسبت فرا رسیدن جشن مبعث نبی اکرم (ص)، به صورت ویژه‌ای روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

*** همچنین «کلاه قرمزی» به همراه عروسک‌های دوست داشتنی آن در شب عید مبعث مهمان مخاطبان شبکه دو سیما می‌شود.

قسمت جدید مجموعه «کلاه قرمزی» جمعه ۲۴ فروردین ساعت ۲۱:۳۰ مصادف با شب عید مبعث پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۲۴ جمعه و ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۵ فروردین (روز مبعث) پخش خواهد شد و برنامه‌های «یه گله جا»، «بهترین شو»، «مسابقه محله» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو نیز به صورت ویژه‌ای تقدیم مخاطبان خواهد شد.

*** مولودی خوانی و سخنرانی‌های مذهبی کاری از گروه اجتماعی فرهنگی از دیگر تدارکات شبکه دو سیما به مناسبت عید مبعث خواهد بود که روز‌های جمعه و شنبه پخش می‌شوند.

*** برنامه نمایش محور «خوش و بش» با رویکرد ارتقای سطح کیفی روابط اجتماعی به تهیه کنندگی علیرضا آقایی و کارگردانی محمد مسلمی در گروه خانواده تهیه شده که جمعه ساعت ۱۹ پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۲۳:۱۵ خواهد بود.

افزون بر این مستند‌های مختلف از دیگر تدارکات این شبکه به مناسبت عید مبعث خواهد بود که روز‌های جمعه و شنبه تقدیم مخاطبان شبکه دو سیما می‌شود.

*********************************************

شبکه سه سیما

*** برنامه تلویزیونی «جلوه عرشیان» کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی توحید عرب است. این برنامه جشن مبعث حضرت محمد (ص) را با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان و مداحی حاج سید مهدی میرداماد از حسینیه شهدا  به تصویر می‌کشد.

مجموعه برنامه «جلوه عرشیان»، برنامه‌های مذهبی هییت رزمندگان اسلام را در مناسبت‌های مذهبی، ولادت، وفات و شهادت ائمه (ع) به نمایش می‌گذارد.

*********************************************

شبکه چهار سیما

*** برنامه دو قسمتی «راهی به روشنایی» ویژه مبعث جمعه ۲۴ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ و شنبه ۲۵ فروردین ساعت ۲۲ از شبکه چهار پخش می‌شود.

گفتگوی دکتر مالک شجاعی با دکتر همایون همتی و دکتر علی اکبر علیخانی به ترتیب در این دو شب پخش می‌شود.

 *********************************************

شبکه پنج سیما

ویژه برنامه شاد و ترکیبی «تازه شو» ویژه عید بزرگ مبعث، شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۲۱:۳۰ بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

این برنامه به تهیه کنندگی امیر خائفزاده و با اجرای علی معصومی با بخش‌های مختلف مهمان خانه مخاطبان می‌شود.

«تازه شو» ویژه برنامه زنده استودیویی با بخش‌های مختلفی همچون دعوت از مهمان، میان برنامه نمایشی، وله و. است، که از ۲۰ فروردین ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه بر روی آنتن شبکه پنج رفته و آخرین قسمت آن عید مبعث پخش می‌شود.

*********************************************

شبکه مستند سیما

*** «مراسم» از تولیدات شبکه مستند به کارگردانی یاسر خیر، اثری مردم شناسانه است که به یکی از رسوم مردمان بلوچ که اهل سنت هستند، می‌پردازند.

«مراسم» عمامه گذاری فارغ التحصیلان دروس حوزوی اهل سنت را به تصویر کشیده است. این مستند جمعه ۲۴ فروردین ساعت ۱۷:۳۰ پخش خواهد شد و شنبه ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

*** مستند تحسین‌شده «من کاکاسیاه تو نیستم» به کارگردانی رائول پک نیز با رویکردی جسورانه به مقوله تاریخ نژادپرستی در آمریکا پرداخته است.

این مستند در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو جایزه‌ی بهترین مستند را از نگاه مردم گرفت و تجسمی از رمان تمام‌نشده‌ی جیمز بالدوین به همین نام است. در بخشی از خلاصه‌ی داستان فیلم چنین آمده است: «در سال ۱۹۷۹ جیمز بالدوین نامه‌ای به مدیر برنامه‌هایش نوشت و در آن پروژه‌ی بعدی‌اش را توضیح داد: “این خانه را به خاطر بسپار”. این کتاب روایتی شخصی و انقلابی از زندگی‌ها و ترور‌های پی‌درپی سه تن از دوستان نزدیک او بود: مِدگِر اِوِرز، مالکوم ایکس و مارتین لوتر کینگ جونیور.»

این مستند شنبه ۲۵ فروردین ساعت ۱۳:۳۰ روی انتن شبکه مستند می‌رود.

*** مستند «آقای سبز» دیگر ویژه برنامه شبکه مستند نیز روایتی از زندگی ناصر خاکی، تاکسیران مشهور تهران است که به سرگذشت زندگی او و چگونگی شکل‌گیری تاکسی خاص او می‌پردازد.

*********************************************

شبکه سلامت

*** برنامه «همین امروز ـ همین امشب» که به صورت زنده هر روز در دو نوبت صبح ساعات ۹:۳۰ و ۱۱:۳۰ و بعد از ظهر ۱۷:۳۰ و ۲۰ روی آنتن شبکه سلامت می‌رود کاملاً منعطف با این روز خواهد بود.

این برنامه که اطلاعات عمومی زیادی را به مخاطبین ارائه می‌دهد قصد دارد در این روز با ایجاد یک فضای امید بخش در این شادی سهیم بوده و با دعوت از کارشناسان و پوشش زنده مکه مکرمه همراه با بینندگان شبکه باشد.

*** همچنین کلیپ ها، میان برنامه‌ها و وله‌هایی با موضوع عید به جذاب‌تر شدن برنامه‌های این شبکه کمک می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی