English

اخبار موسیقی و تجسمی؛

نمایش آثار منتخب سه نسل زنان نقاش ایران در کیش/ انتصاب دبیر جشنواره موسیقی جوان

نمایشگاه آثار منتخب زنان نقاش با عنوان «سه نسل زنان نقاش ایران» برگزار می شود و دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان نیز با حکم معاون هنری منصوب شد.

نمایش آثار منتخب سه نسل زنان نقاش ایران در کیش/ انتصاب دبیر جشنواره موسیقی جوان

به گزارش خبرگزاری موج، «سه نسل زنان نقاش ایران» عنوان نمایشگاه آثار منتخب زنان نقاش به کیوریتوری فرناز محمدی است که روز پنجشنبه 21 اسفندماه در جزیره کیش و گالری بین المللی هنرهای معاصر کیش افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه آثاری از فریده لاشایی، پروانه اعتمادی، گیزلا وارگا سینایی، پری‌یوش گنجی، فرخ ابوالقاسمی، فلورا فیض بخش، سمیرا علیخانزاده، مهناز پسیخانی، میترا کاویان، مهتا معینی، مهسا کریمی زاده، ماتیسا کازرونی، الهام فاطمی، یسری مجتهوی، مانلی منوچهری، شیما فریدنی، مریم نیکخواه ابیانه، سارا سهیلی فر، کتایون مقدم، پانته‌آ ماهرو و زهرا امیر یگانه به نمایش در می‌‎آید.

نمایشگاه آثار منتخب سه نسل زنان نقاش ایران که توسط سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود، روز پنجشنبه 21 اسفندماه ساعت 18 در گالری بین المللی هنرهای معاصر کیش به نشانی میدان آبشار، خیابان هنر، روبروی میکامال گشایش می‌یابد و تا 5 اردیبهشت ماه 1400 برپاست.

هومان اسعدی دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان شد

روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری در حکمی هومان اسعدی را به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب و در نشستی با حضور محمد اله‌یاری‌، مدیرکل دفتر موسیقی، حکم دبیری را به اسعدی اعطا کرد.

معاون امور هنری در حکم هومان اسعدی نوشته است:‌ نظر به سوابق علمی تجربیات ارزنده مدیریتی و هنری جناب‌عالی و به پیشنهاد مدیرکل محترم دفتر موسیقی، به موجب این حکم، به عنوان دبیر پانزدهمین دوره جشنواره موسیقی جوان منصوب می‌شوید. 

امید است با استعانت از خداوند متعال،‌ بهره‌گیری ازظرفیت‌‌های استادان ارجمند موسیقی، بهره‌مندی از تجارب دوره‌های گذشته و پیش‌بینی شرایط جاری کشور به واسطه ویروس کرونا، جشنواره‌ای سلامت و برخوردار از شاخصه‌های هنری مورد قبول، در پیشِ رو داشته باشیم. 

سیدمجتبی حسینیمعاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری رویدادهایی مانند جشنواره موسیقی جوان و جشنواره تجسمی جوانان که بستر و نظام استعدادیابی هستند در اولویت معاونت امور هنری قرار دارند. جشنواره موسیقی جوان در چند دوره با تثبیت دبیر و مشارکت هنرمندان استمرار یافته‌ است. ثبت و تحلیل جشنواره می‌تواند اهمیت این رویداد را در عرصه فرهنگی و اجتماعی بیشتر بیان کند و تدوین آیین نامه ای با نظر دبیر و دست اندرکاران جشنواره می تواند به انسجام و تقویت جشنواره کمک کند.

حسینی در ادامه گفت: با توجه به اینکه جشنواره موسیقی جوان رویکرد استعدادیابی دارد تعیین دقیق گروههای سنی جشنواره و ساماندهی برگزیدگان و تمهید برای توجه به استعدادها می تواند در تحقق اهداف جشنواره موثر باشد. 

هومان اسعدی از هفتمین دوره جشنواره موسیقی جوان تا کنون،‌ دبیری این جشنواره را برعهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه