English

قدردانی حسین انتظامی از برگزاری جشنواره هنر زنده است

رئیس سازمان سینمایی ضمن بازدید از محل برگزاری جشنواره هنر زنده است، حضور جوانان در همه بخش ها را مایه خوشوقتی و تحقق کارویژه جشنواره دانست.

قدردانی حسین انتظامی از برگزاری جشنواره هنر زنده است

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی روز شنبه ۱۶ اسفند از محل برگزاری جشنواره «هنر زنده است» در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران بازدید کرد و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف ستاد برگزاری و اجرایی جشنواره، در جلسه‌ای با «بهروز غریب‌پور» رییس شورای سیاست‌گذاری، «محمدمهدی عسگرپور» عضو شورای سیاستگذاری، «مازیار رضاخانی» مدیر جشنواره، «کمال تبریزی» دبیر بخش فیلم جشنواره «هنر زنده است» به گفت‌وگو نشست و در جریان نحوه برگزاری این رویداد قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید به خبرنگار خبرگزاری موج در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی اش از برگزاری این جشنواره گفت: من از بزرگان فرهنگ و هنر قدردانی می کنم که در یک سال کرونایی که عده ای فکر می کنند رفتارشان باید انفعالی باشد، همت کرده و جشنواره ای را در بخش خصوصی برگزار کردند.

معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم از نفس چنین جشنواره ای حمایت می کند بویژه که این یک رویداد چند وجهی بود و در چند رشته برگزار می شد.

حسین انتظامی ادامه داد: آنچه که مایه خوشوقتی ما است این است که نوع کارهای ارسال شده در همه بخش ها از سوی جوانان است چرا که این به کارویژه جشنواره ها که همان استعدادیابی است کمک کرده و به دیده شدن و تشویق آنها و تحت نظارت و هدایت بزرگان قرار گرفتنشان را تسهیل می کند.

اگرچه بخش دوم سوال خبرنگار موج از رئیس سازمان سینمایی، به موضوع صادر نشدن مجوز برای نمایش فیلم های نمایش داده نشده سالهای اخیر سینمای ایران به عنوان بخش جنبی این جشنواره اختصاص داشت که بدون پاسخ ماند اما حسین انتظامی در مورد اکران نوروزی هم از تعیین لیست نهایی فیلم ها طی یکی دو روز آینده (امروز و فردا) خبر داد.

جشنواره هنر زنده است از دهم تا ۲۱ اسفند به صورت برخط و حضور محدود با رعایت پروتکل‌ها در مجموعه باغ کتاب در چهار بخش موسیقی، تئاتر، دیجیتال‌آرت و سینما برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه