English

اخبار سینمایی؛

بازدید رضاداد از استودیو هورخش/ گرده‌های معلق شیرینی ۱۴۰۰ کلید می خورد

در خبر پیش رو، خبرهای بازدید علیرضا رضاداد مشاور ارشد سازمان سینمایی از استودیو هورخش و خبر کلید خوردن پروژه جدید علی عبداله‌زاده را می خوانید.

بازدید رضاداد از استودیو هورخش/ گرده‌های معلق شیرینی ۱۴۰۰ کلید می خورد

به گزارش خبرگزاری موج،  علیرضا رضاداد با حضور در استودیو هورخش از مراحل تولید انیمیشن، کمیک و بازی در این استودیو بازدید کرد. مشاور ارشد سازمان سینمایی عصر دیروز، دوشنبه 11 اسفند از استودیو هورخش بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولیدات جدید این استودیو قرار گرفت. در این دیدار اشکان رهگذر، مدیرعامل استودیو هورخش و آرمان رهگذر، مدیر سرمایه انسانی این استودیو توضیحاتی در خصوص دستاوردهای این استودیو در زمینه تولید انیمیشن، انتشار کمیک، طراحی بازی، پخش جهانی این محصولات و ورود به حوزه آموزش انیمیشن ارائه دادند.

استودیو هورخش که علیرضا رضاداد از آن بازدید کرد، سابقه چهارده سال فعالیت در حوزه انیمیشن را در کارنامه‌اش دارد. انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»، اولین انیمیشن بلند سینمایی هورخش است که تاکنون موفق به دریافت 15 جایزه ملی و بین‌المللی شده و در ایران و بیش از 32 کشور به اکران درآمده است. همچنین این انیمیشن، اولین انیمیشن سینمایی ایرانی بود که در فهرست انیمیشن‌های واجد شرایط رقابت در اسکار 2020 قرار گرفت.

گرده‌های معلق شیرینی تابستان ۱۴۰۰ کلید می خورد

علی عبداله‌زاده فیلم بلند سینمایی گرده‌های معلق شیرینی را تابستان ۱۴۰۰ جلوی دوربین می‌برد.

به گفته این کارگردان، فیلم سینمایی گرده‌های معلق شیرینی یک درام اجتماعی درباره قضاوت وپنهانکاری‌های پیچیده آدم‌هاست و پنج بازیگر اصلی دارد که بیشتر آنها از میان چهره‌های مطرح بازیگری انتخاب خواهند شد و قرار است یکی دوچهره جدید هم با این فیلم معرفی شود.

گرده‌های معلق شیرینی پس از اخذ پروانه ساخت، اواخرخرداد و تابستان ۱۴۰۰ در لوکیشن‌های متنوع جلوی دوربین خواهد رفت.

از آثار پیشین این کارگردان می‌توان به فیلم‌ گل‌چادر (از آثار پرحضور در فستیوال‌های جهانی)، این خانه مرد ندارد، دبلیوسی، خانم‌خانم، آقاقا و... اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه