English

تشکر شیخ حسین انصاریان از مردم به خاطر تسلیت در گذشت علی انصاریان/دلایل محبوبیت علی انصاریان از زبان شیخ حسین انصاریان+ویدئو

حاج شیخ حسین انصاریان از مردم به خاطر تسلیت گفتن تشکر کرد و در مورد دلایل محبوبیت علی انصاریان نکاتی را خطاب به جوانان مطرح کرد.

تشکر شیخ حسین انصاریان از مردم به خاطر  تسلیت در گذشت علی انصاریان/دلایل محبوبیت علی انصاریان از زبان شیخ حسین انصاریان+ویدئو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج، حاج شیخ حسین انصاریان با انتشار ویدئوی کوتاهی از مردمی که در گذشت علی انصاریان را به ایشان تسلیت گفتند تشکر کرده و در مورد دلیل محبوبیت این فوتبالیست و هنرمند جوان نکاتی را مطرح کرد.

در این ویدئوی چند دقیقه ای حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان گفت:

"اندر آنجا که قضا حمله کند. چاره تسلیم و ادب تمکین است

البته برای کل خانواده ما، حادثه سفر برادرزاده من، علی انصاریان به عالم بعد سخت بود ولی راه درست تسلیم بودن به پروردگار و ادب در پیشگاه حق بود.

علی واقعا وابسته به اهل بیت، عاشق اهل بیت و اهل زیارت اهل بیت بود.

از سراسر کشور، بزرگان، علما و بویژه جوانان به من تسلیت گفتند واین تسلیت ها واقعا عامل آرامش نه تنها من بلکه همه خانواده من بود.

من بابت این تسلیت هایی که فرستادید، از همه شما، از همه طبقات تشکر می کنم و برای همه شما آرزوی خیر دنیا و آخرت می کنم.

یک نکته مهمی هم بویژه برای جوانان عرض می کنم. چرا علی محبوب همه بود.

این که هیچ وقت چهره عبوس و تلخ نشان نداد. انسانی که خدا و اهل بیت و قرآن را قبول دارد ظاهرش شاد است. آن چیزی که اظهار می کرد شادی و نشاط بود. یک جوان به تمام معنا خاکسار، فروتن و اخلاقی بود. ولی در بین احتیاط های اخلاقیش خدمت عاشقانه به پدر و مادر بود.

علی انصاریان و مادرش

من فراموش نمی کنم وقتی برادر من، پدر علی (خدا رحمت کند هر دوی‌شان را) نزدیک به یک سال دچار سرطان سنگین بود؛ علی در بیمارستان یا خانه، تمام کارهایش را تعطیل کرده بود و یک لحظه از کنار بستر پدر تا لحظه فوتش جدا نشد و بعد هم در مورد مادرش، سالها بود که پدر از دنیا رفته بود. علی نگذاشت مادر کمترین احساس تنهایی و فراقی کند.

شما هم واقعا اگر می خواهید مورد محبت ویژه خدا قرار بگیرید و چنین محبوبیتی در اقوام و اطرافتان به شما عنایت کند، تا جایی که برایتان امکان دارد حق پدر و مادر، ادب به پدر و مادر و محبت به پدر و مادر را رعایت کنید؛ گرچه از حق خودتان کم بگذارید.

والسلام علیکم ورحمت الله و برکاته"

علی انصاریان بازیکن تیم های پرسپولیس و استقلال و تیم ملی کشور، تهیه کننده و بازیگر سینما و تلویزیون و مجری برنامه های مختلف تلویزیون اینترنتی،چندی پیش بر اثر ابتلا به کرونا در گذشت و دل بسیاری از مردم ایران که از علاقمندانش بودند را به درد آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    روان علی انصاریان شاد باد
    به حق فاطمه زهرا (س)

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه