English

با پایان مرحله تدوین تازه ترین فیلم مستند رضا صورتی؛

"سکوت! نام مردگان محفوظ است" آماده حضور در جشنواره های داخلی و خارجی شد

"سکوت! نام مردگان محفوظ است" تازه ترین فیلم مستند و تجربی رضا صورتی راوی حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو می شود.

"سکوت! نام مردگان محفوظ است" آماده حضور در جشنواره های داخلی و خارجی شد

به گزارش خبرگزاری موج، رضا صورتی کارگردان سینمای مستند در جدیدترین ساخته خود با نام " سکوت! نام مردگان محفوظ است " به سراغ حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو در 30 دی ماه 1395 در چهارراه استانبول تهران رفته است و با استفاده از عکسهای ثبت شده موجود از این بحران اقتصادی و انسانی از منظر شاهدان عینی واقعه، به بازخوانی این رویداد از دیدگاه شخصی کارگردان می پردازد زیرا گزارشات انتشاریافته در خبرگزاری های رسمی و مراکز اطلاع رسانی ضد و نقیض بودند و منبع قابل استنادی به شمار نمی رفتند.

رضا صورتی طراح و کارگردان فیلم مستند و تجربی "سکوت! نام مردگان محفوظ است"، دارای مدرک لیسانس در رشته "تدوین" از دانشگاه صدا و سیما و "فیلمنامه نویسی" از دانشگاه سوره است و ساخته قبلی وی، "از سایه درآمدگان" نام داشت که با استفاده از تصاویر موجود در آرشیو خانوادگی "کاوه گلستان" عکاس خبری مشهور ایرانی، از نظرگاه شخصی کارگردان زندگی این چهره نامدار روایت می شد.

دیگر عوامل فیلم مستند و تجربی "سکوت! نام مردگان محفوظ است" عبارتند از:

عکاس: حسین اسماعیلی، آهنگساز: جواد بیگلرزاده، تدوین: رضا صورتی، خشایار علی نیا، دستیار کارگردان: مهرنوش معصومی، صداگذاری و ترکیب صدا: خشایار علی نیا، نوازندگان: میثم قدرتی، پارسا عاشقان، جواد بیگلرزاده، مشاور رسانه: فرزاد جمشیددانایی، تهیه کنندگان: جواد بیگلرزاده، رضا صورتی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه