English

در اولین روز جشنواره فیلم فجر؛

آغاز ماراتن فجر با نمایش دو فیلم اقتباسی/ ۴ پردیس سینمایی افتتاح می شود

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر امروز یکشنبه 12 بهمن ماه با نمایش دو فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی و بی همه چیز در برج میلاد و پردیس ملت برای اهالی رسانه آغاز خواهد شد.

آغاز ماراتن فجر با نمایش دو فیلم اقتباسی/ 4 پردیس سینمایی افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار سینمایی موج،  سی و نهمین جشنواره فیلم فجر امروز یکشنبه 12 بهمن ماه در حالی آغاز به کار می کند که شرایط ناشی از بیماری کووید 19 این جشنواره را نیز تحت تاثیر قرار داده و تقریباً نیمی از اهالی رسانه و منتقدان که هر سال در کاخ جشنواره برای تماشای فیلم ها حاضر بودند، در برج میلاد و پردیس ملت حضور نخواهند داشت.

در روز اول جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی به کارگردانی کاوه صباغ زاده و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده روی پرده می رود و این فیلم به نوعی آغازگر فجر 39 خواهد بود.

رمانتیسم عماد و طوبی، دومین فیلم بلند کاوه صباغ زاده در مقام کارگردان است. از این کارگردان جوان 3 سال پیش فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا روی پرده رفت که مورد استقبال نیز واقع شد. فیلم جدید صباغ زاده، اقتباسی آزاد از کتابی اثر آلن دوباتین محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و موسسه نیمروز فیلم است و روایتی فانتزی دارد.

فیلم سینمایی بی همه چیز جدیدترین اثر محسن قرایی است که در اولین روز جشنواره فجر در سینمای رسانه روی پرده می رود که سومین فیلم بلند قرایی به حساب می آید. در این فیلم هدیه تهرانی در کنار پرویز پرستویی ایفای نقش دارد و یکی از فیلم های مورد علاقه منتقدان بوده است. قرار بود در این فیلم شهاب حسینی و علی مصفا حضور داشته باشند که از حضور انصراف دادند.

جدیدترین فیلم محسن قرایی اقتباسی از نمایش ملاقات با بانوی سالخورده است و یکی از قوی ترین گزینه های بهترین سیمرغ فیلمنامه در این دوره جشنواره به حساب می آید چراکه سال گذشته محسن قرایی به همراه محمد داودی سیمرغ بهترین فیلنامه را برای فیلم قصر شیرین از آن خود کردند.

سینماهای مردمی فجر نیز از امروز کارخ ود را آغاز می کنند و 16 فیلم نامزد بخش سودای سیمرغ را در 70 سالن سینما در استان های کشور با ظرفیت 30 درصدی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی اکران می کنند. فروش بلیت جشنواره به صورت حضوری و گیشه حذف شده است.

پردیس های سینمایی هدیش‌مال، صبا مال ، نارسیس و لوتوس مال از جمله پردیس های سینمایی هستند که در اولین روز جشنواره فیلم فجر و با نمایش آثار جشنواره، در تهران افتتاح می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه