English

جدول نمایش سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه مشخص شد/رمانتیسم عماد و طوبا اولین فیلم جشنواره شد

با برگزاری مراسم قرعه کشی، جدول نمایش 16 فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر مشخص شد.

جدول نمایش سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه مشخص شد/رمانتیسم عماد و طوبا اولین فیلم جشنواره شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، مراسم قرعه کشی جدول نمایش فیلم های بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه در محل برج میلاد و با اجرا محمدرضا مقدسیان از ساعت 17:26 ثانیه آغاز شد.

در ابتدای این مراسم از درگذشتگان سینمای ایران در سال گذشته یاد شد و اعلام شد که در مراسم اختتامیه یادبودی برای این افراد از جمله چنگیز جلیلوند برگزار خواهد شد.

سیدمحمدمهدی طباطبائی نژاد هم در سخنان کوتاهی گفت: به همه کسانی که در سال گذشته در شرایطی سخت اقدام به تولید آثار کردند خسته نباشید می گویم.

 وی با تاکید براینکه این 16 اثر انتخاب هیات داروان است، گفت: همه آثار شایسته بودند اما در نهایت هیات داوران ۱۶ اثر را برای رقابت در بخش‌های مخلف سودای سیمرغ برگزید. امیدوارم سال پیش رو برای ایرانیان و همه مردم جهان ایمن و آرام باشد و شور و نشاط به سینما باز گردد.

امیدواریم که جشنواره فیلم فجر شروعی دوباره برای رونق سینمای ایران باشد.

رمانتیسم عماد طوبی با کارگردانی کاوه صباغ زاده در جشنواره حضور دارد

اولین قرعه به نام روزی روزگاری آبادن به کارگردانی عبدالحسین آذرنگ افتاد که در روز پنجشنبه 16 بهمن سانس دوم به نمایش در خواهد آمد.

دومین قرعه به نام فیلم گیج‌گاه به کارگردانی عادل تبریزی بود که در روز شنبه 18 بهمن سانس دوم به نمایش در خواهد آمد.

فیلم مامان به تهیه کنندگی مجید برزگر و کارگردانی آرش انیسی سومین قرعه این مراسم بود که در روز جمعه 17 بهمن سانس اول نمایش داده خواهد شد.

فیلم سینمایی شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان به قید قرعه بعدی، در روز دوشنبه سیزده بهمن ماه در سانس دوم به نمایش در می آید.

قرعه بعدی به نام فیلم سینمایی تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری بود که در روز سه شنبه 14 بهمن ماه در سانس دوم اکران خواهد شد.

فیلم خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی در روز شنبه هجدهم بهمن ماه در سانس اول به روی پرده می رود.

قرعه بعدی به نام فیلم سینمایی ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی افتاد که در روز  دوشنبه سیزدهم بهمن ماه در سانس اول به نمایش در خواهد آمد.

فیلم رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده هم به قید قرعه در روز

تهیه کننده این فیلم از همه در خواست کرد تا برای سلامتی علی انصاریان دعا کنند.

قرعه نهم را حسین گیتی روزنامه‌نگار قدیمی بیرون کشید که این قرعه به ابلق رسید. «محمدحسین قاسمی» تهیه‌کننده فیلم قرعه نمایش را بیرون کشید. این فیلم در روز سه‌شنبه 14 بهمن، سانس اول به نمایش درخواهد آمد.

به قید قرعه بعدی، فیلم زالاوا به تهیه کنندگی روح الله برادری در روز سانس اول چهارشنبه 15 بهمن اکران خواهد شد.

قرعه دوازدهم را سارا مهرابی فرزند زنده‌یاد مسعود مهرابی صاحب‌امتیاز فقید ماهنامه سینمایی فیلم بیرون کشید که این قرعه به فیلم سینمایی روشن رسید. روح‌الله حجازی کارگردان و تهیه‌کننده و جواد نوروزبیگی دیگر تهیه‌کننده فیلم قرعه نمایش را بیرون کشیدند که در روز پنجشنبه 16 بهمن سانس اول به نمایش در خواهد آمد.

فیلم سینمایی تی تی به کارگردانی و تهیه کنندگی آیدا پناهنده در سانس دوم روز یکشنبه 18 بهمن ماه که آخرین سانس نمایش فیلم ها هم هست به نمایش در خواهد آمد.

قرعه بعدی تعیین کرد فیلم بی همه چیز به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در سانس دوم اولین روز جشنواره در سینمای رسانه به روی پرده خواهد رفت.

قرعه بعدی به نام فیلم سینمایی مصلحت به کارگردانی حسین دارابی درآمد که بر این اساس در سانس دوم روز چهارشنبه ۱۵ بهمن اکران خواهد شد.

آخرین فیلم در این قرعه کشی فیلم یدو به کارگردانی مهدی جعفری بود که در سانس پانزدهم این جدول یعنی سانس اول روز 19 بهمن به نمایش در خواهد آمد.

براساس جدول رسمی منتشرشده در این آیین، چهار سانس دو روز پایانی جشنواره ۲۰ و ۲۱ بهمن‌ماه به بازپخش فیلم‌های منتخب اختصاص خواهد داشت.

جدول نمایش فیلم های سینمای رسانه

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه