English

در یک پیام ویدئویی صورت گرفت:

سید جواد هاشمی با انتشار ویدئوی کوتاهی رسما از مردم عذرخواهی کرد+ویدئو

سید جواد هاشمی با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه ای بابت تبلیغ خرید ملک در دبی، از مردم عذرخواهی کرد و از سواستفاده کنندگان پیام هم خواست تا بابت کارهایی که انجام داده اند از مردم عذرخواهی کنند.

سید جواد هاشمی با انتشار ویدئوی کوتاهی رسما از مردم عذرخواهی کرد+ویدئو

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج، سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و تئاتر ایران که حضورش در تبلیغ خرید ملک در دبی حاشیه های فراوانی را به همراه داشت، با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی اش از مردم به طور رسمی عذرخواهی کرد.

وی در این ویدئو کوتاه گفت: "من بابت عذرخواهی از ملتی که خیلی چیزها برایشان اهمیت دارد و حساسند آمدم. خب، متاسفانه تبلیغی کردم که تحقیقی براش نکرده بودم.

عجله کردم و به توصیه یکی از دوستانم متنی را گفتم که اصلا این متن واقعا با اعتقادات و رفتار خود من مغایرت داشت.

بابت این اشتباه باز هم عذرخواهی می کنم.

فکر نمی کردم که حاشیه داشته باشد چرا که ۱۵۰ سلبریتی قبل از من این تبلیغ را انجام داده بودند و به من چندتایشان را نشان دادند.

یادم رفته بود که سید جواد هاشمی فیلم های ارزشی بازی کرده و نمی تواند اصلا تبلیغ کند. نباید هم این تبلیغات را می کرد و من بابت این هم عذرخواهی می کنم چون حواسم نبود واقعا!

چند نکته را عرض می کنم؛ یک اینکه انسان ممکن الخطا است، خب من هم خطا کردم و عذرخواهی می کنم؛ خیلی طبیعی.

دوم اینکه من تا به امروز، بابت هیچ کار تبلیغاتی حتی یک ریال هم پول نگرفته ام. اصلا من کار تبلیغاتی تا حالا نکرده‌ام. اگر بگویم که پول این تبلیغاتی هم کجا می خواست برود، باز دوباره حاشیه های دیگری درست می شود که بهتر است راجع به آن حرف نزنم.

سوم اینکه من عذرخواهی کردم به خاطر خطایی که کردم. شاید، خیلی از آدمهایی که جیب مردم را زدند و پول مردم را بردند یا مسئولیت پذیرفتند و هزاران اشتباه مرتکب شدند، یاد بگیرند ان شاءالله آنها هم بیایند و عذرخواهی کنند.

عذرخواهی کنیم؛ چه اشکالی دارد؟ نمره‌مان کم می شود؛ اما شهامت عذرخواهی را داشته باشید"

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه