English

پنجشنبه دوم بهمن و از ساعت ۲۱؛

کنسرت آنلاین وحید تاج و رشید وطن دوست همراه با ارکستر سازهای ملی ایران

ارکستر سازهای ملی ایران به رهبری علی اکبر قربانی . خوانندگی رشید وطن وست و وحید تاج به صورت آنلاین کنسرت می دهد.

کنسرت آنلاین وحید تاج و رشید وطن دوست همراه با ارکستر سازهای ملی ایران

به گزارش خبرگزاری موج، با توجه به محدودیت های ناشی از همه گیری کرونا، ارکستر سازهای ملی تصمیم گرفت تا جدیدترین اجرای خود را به صورت آنلاین به مردم تقدیم کند تا در فرصت محدودیت های رفت و آمد میزبان این ارکستر شوند.  بنابراین ارکستر سازهای ملی ایران به رهبری علی اکبر قربانی و خوانندگی رشید وطن دوست و وحید تاج پنجشنبه دوم بهمن و از ساعت 21 تالار وحدت به روی صحنه می رود و به صورت آنلاین برای مخاطبان اجرا می کند.

در این کنسرت آثاری از علینقی وزیری، حسین دهلوی، فرهاد فخرالدینی، علی سلیمی، اوزیر حاجی بیک‌اف، توفیق قلی‌اف و ویلیام کتلبی در این کنسرت با سازهای ایرانی اجرا می شود.

بهزاد رواقی(تار)، شیما شاه محمدی(قیچک)، مریم مشهدی خدابخش(عود)،مژگان حسینی(قانون)، علیرضا دریایی(کمانچه)،بهنام معصومی(تمبک)، شاهین صفایی(تار)، محمد صانعی(تارباس)، مسعود فیروزی‌نژاد(قیچک باس)، فروغ فضلی(پیانو) ، وحید اسدالهی(نقاره)، علی عابدین(سنتور)، پاشا هنجنی(نی)و حمیدرضا آفریده (کمانچه) اعضای ارکستر سازهای ملی در این اجرا هستند.

این کنسرت به همت بنیاد رودکی و از طریق اپلیکیشن لنز پخش می شود. بازپخش این کنسرت به مدت ١٠ شب ادامه دارد و مخاطبان می توانند در این مدت به تماشای این رویداد بنشینند.

اجرای ارکستر سازهای ملی ایران، دهمین کنسرت آنلاین از تالار وحدت و به همت بنیاد رودکی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه