English

عذرخواهی حجت الاسلام صدیقی از آنچه که در مورد کرامات آیت الله مصباح یزدی بیان کرده بود

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی سخنان اخیر خود درباره تغسیل آیت الله مصباح یزدی را غیر دقیق کرامت آیت الله مصباح کتاب‌ها، سخنرانی‌ها و عمل صالح ایشان است.

عذرخواهی حجت الاسلام صدیقی از آنچه که در مورد کرامات آیت الله مصباح یزدی بیان کرده بود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در مراسم بزرگداشت حکیم مجاهد آیت‌الله مصباح یزدی در مسجد جامع قلهک به مطالبی را در مورد آنچه تحت عنوان کرامت آن مرحوم در حین تغسیل ذکر کرده وبد و باعث شده بود تاجریان انتقادی پس از آن در فضای مجازی و برخی محافل راه بیفتد اشاره کرده و از این کار خود عذرخواهی کرد.

وی با بیان ابراز ندامت از کرامت دانستن آن اتفاقات، از روح بلند آیت الله مصباح یزدی عذر خواهی کرده و گفت: چرا ما اینقدر کوتاه فکر کردیم که سبب شد این فضا ایجاد شود و بعضی افراد غافل جسارت کرده و در موضع بدی قرار گیرند و به ساحت مقدس نماینده پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) احیاناً جسارتی کرده باشند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با تاکید بر این که نباید کرامت آیت الله مصباح را با چنین مسأله‌ای بیان می کرده تصریح کرد: مطلب خیلی دقیق نبود، زیرا نقل آن غسال آنقدر دقیق نبود. از اینکه بنده این نقل را بیان کردم از آیت الله مصباح شرمنده هستم، از آن اقا، علامه، فقیه و ولی الله و خانواده ایشان شرمنده هستم، از شما مؤمنان که گاهی اوقات باعث می‌شویم زخم و زبان بشنوید شرمنده هستم، از محضر امام زمان (عج) و رسول الله (ص) عذر خواهی می‌کنم.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در ادامه اظهار داشت: بنده از بیان آن مطلب قصد و غرضی نداشتم، تنها چون علاقه شدیدی به آیت الله مصباح داشتم این نقل باور و بیان شد. بنده سالیان سال در رسانه حضور داشتم اما هرگز این نوع مسائل را که احیاناً برای جامعه مؤمن مزاحمتی ایجاد کند بیان نکردم. سالیان سال ما نوکر مردم هستیم و امروز از روح بلند آیت الله مصباح عذر خواهی می‌کنم و صریحاً اعلام می‌کنم که مطلب دقیقی نبود.

وی ادامه داد: کرامتی بالاتر از این کرامت‌ها کتاب‌ها، سخنرانی‌ها، عمل صالح و فرزندان صالح ایشان است. کرامت آیت الله مصباح یزدی این است که ایشان با اینکه علامه بود، فیلسوف بود، شهرت جهانی داشت اما در برابر نایب امام زمان (عج) خودش را یک سرباز کوچک می‌دید، ایثار، تواضع و ادب ایشان کرامت است، بنده اشتباه کردم که آن مساله را به عنوان کرامت نقل کردم در اصلش هم زیاد دقت نشد و شاید به آن کیفیت نبود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    این اصلا عذرخواهی نبود

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه