English

امام جمعه موقت یزد؛

فعالیت های هسته‌ای باید به صورت کامل اجرا و تحت هیچ شرایطی متوقف نشود

امام جمعه موقت یزد به مصوبه مجلس شورای اسلامی در ارتباط به پیشبرد اهداف هسته‌ای اشاره کرد و گفت: فعالیت های هسته‌ای باید به صورت کامل اجرا و تحت هیچ شرایطی متوقف نشود چون تنها راه مقابله با دشمنان فقط ایستادگی و شجاعت مردم و مسئولان نظام است.

فعالیت های هسته‌ای باید به صورت کامل اجرا و تحت هیچ شرایطی متوقف نشود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با تسلیت ارتحال این عالم ربانی افزود: آمادگی جدی در مرزداری از ایمان و ارزش‌های معنوی و انقلابی جزو ویژگی‌های اصلی این علامه و متفکر اسلامی بود.

وی ادامه داد: دفاع عالمانه مستمر و بدون تعلل و شجاعانه از انقلاب و دفاع از ولایت فقیه را باید  از دیگر ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری برجسته آیت الله مصباح یزدی ذکر کرد که  توسط کارشناسان دینی تبیین شود.

عضو فقهای شوای نگهبان با اشاره به اینکه این فیلسوف متعهد همواره در طول زندگی از توجه به نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد و پاسدار حقیقی اندیشه‌های انقلابی بود، یادآور شد: دشمنان نظام که نمی‌توانستند در برابر آیت‌الله مصباح یزدی ایستادگی کنند به وی تهمت می‌زدند.

مدرسی در ادامه به مصوبه مجلس شورای اسلامی در ارتباط به پیشبرد اهداف هسته‌ای اشاره کرد و گفت: فعالیت های هسته‌ای باید به صورت کامل اجرا و تحت هیچ شرایطی متوقف نشود چون تنها راه مقابله با دشمنان فقط ایستادگی و شجاعت مردم و مسئوولان نظام است.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: استکبار و مخالفان نظام اسلامی همواره سعی دارند با ایجاد دسیسه‌های مختلف ارزش‌های دینی و انسانی این نظام الهی را کمرنگ کنند که در این ارتباط به هوشیاری بیشتری نیاز است.

مدرسی به حوادث اخیر مربوط به  انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: این حوادث در اصل تبلور عینی خوی آمریکا و استکبار جهانی است و ماهیت حقیقی آنها را به خوبی نشان داده است که برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ حادثه و جنایتی نسبت به ملت‌ها دریغ نمی کنند.   

وی در ادامه به حماسه ۱۹ دی و قیام مردم قم در سال ۵۶ اشاره کرد و گفت: این حماسه بزرگ از مهمترین رویدادهایی بزرگ و تاریخی انقلاب اسلامی است و ملت ایران با ایجاد این حماسه، بصیرت و ولایت‌مداری خود را به رخ استکبار جهانی کشاندند.

عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه به اربعین  شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته ای و دفاعی و نیز نخستین سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این حوادث ماهیت واقعی دشمنان انقلاب اسلامی را بیش از پیش مشخص کرد که آنها همیشه به دنبال حذف ارزش‌های دینی و انسانی نظام هستند.

مدرسی به اهمیت دستاوردهای پزشکی کشور در ورود به مرحله امتحان انسانی واکسن کرونا هم اشاره کرد و گفت: همچنان برخی افراد دل در گرو خارج از کشور دارند و به توان داخلی اعتقاد پیدا نکردند و این مایه تأسف است درحالی که باید بیش از گذشته به توان داخلی توجه خاص شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه