English

داوران بخش عکس جشنواره کرونا و آسیب های اجتماعی معرفی شدند

مهدی قاسمی، مرتضی فرج آبادی و ابراهیم حسینی به عنوان داوران بخش عکس جشنواره کرونا و آسیب های اجتماعی معرفی شدند.

داوران بخش عکس جشنواره کرونا و آسیب های اجتماعی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی جشنواره کرونا و آسیب های اجتماعی ، مهدی قاسمی ، مرتضی فرج آبادی  و ابراهیم حسینی  آثار بخش عکس کرونا و آسیب های اجتماعی  را داوری خواهند کرد.

مهدی قاسمی متولد 1358 در گرگان، وی از سال ۱۳۷۲و با گذراندن دوره یکساله عکاسی و فیلمسازی در انجمن سینمای جوان گرگان بعنوان عکاس مستند و فیلمساز کوتاه شروع بکار کرد. وی در بسیاری از حوادث و اتفاقات مهم ایران و منطقه از جمله زلزله بم۱۳۸۲، سونامی اندونزی۱۳۸۳، زلزله پاکستان ۱۳۸۴، جنگ ۳۳ روزه لبنان ۱۳۸۵، عملیات تبادل حزب‌الله لبنان ۱۳۸۷، قحطی سومالی ۱۳۹۰، زلزله آذربایجان۱۳۹۱، زلزله سرپل ذهاب ۱۳۹۷، سیل استان گلستان ۱۳۹۸حضور داشته و به پوشش تصویری این اتفاقات پرداخته است. مهدی قاسمی با رسانه ها و نشریات بین‌المللی همچون رویترز، آسویشیتدپرس، فرانس‌پرس، نیویورک‌تایمز، واشینگتن پست، فیگارو، اشترن و لوموند همکاری نموده و آثارش در بسیاری از نشریات بین‌المللی به چاپ رسیده است.‌   

مرتضی فرج آبادی فارغ التحصیل رشته کارشناسی گرافیک و فعال رسانه ای است، وی فعالیت خود را در رسانه از سال 1379 آغاز نمونه و اکنون معاون چندرسانه ای خبرگزاری دانشجویان ایران است.

ابراهیم حسینی متولد 1355 در شاهرود ، وی آموزش و فراگیری عکاسی را از سال 1372 شروع و از اواخر دهه هفتاد به صورت جدی و حرفه ای ادامه داده است. دبیر عکس بیش از 20 مجله ،سایت های هنری،کاتالوگ و بولتن ... بوده است. از فعالیت های ابراهیم حسینی می توان به برگزاری 7 نمایشگاه انفرادی و پنجاه نمایشگاه گروهی، تدریس در دانشگاه علمی کاربردی و آموزشگاه خصوص عکاسی، داوری و دبیری بیش از 30 مسابقات عکاسی، عضو هیات موسس ورئیس سه دوره هیات مدیره انجمن عکاسان تئاتر، عضوسه دوره شورای سیاست گذاری ده روز با عکاسان ایران/دریافت چندین جایزه تقدیردر مسابقات داخلی ، چاپ عکس  کتاب ماه در قاب انتشارات پرسمان 1385، چاپ مقالات تخصصی در مجلات و مطبوعات و...

جشنواره کرونا و آسیب های اجتماعی در سه بخش عکس، پوستر و تصویرسازی با دبیری حمیدرضا صالحیه یزدی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، خانه فرهنگ صدوقی، گروه ستاره کویر یزد و خانه مارلیک شهر تاریخی یزد در حال برگزاری است که زمان برگزاری نمایشگاه و اختتامیه این جشنواره متعاقباً در سایت نگارخانه مارلیک به نشانی www.marlik.info اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه