English

۲ جایزه جشنواره هندی به فیلم سینمایی «نرگس مست» رسید

۲ جایزه جشنواره «لیفت ایندیا» که در هندوستان برگزار شد به فیلم سینمایی «نرگس مست» تعلق گرفت.

۲ جایزه جشنواره هندی به فیلم سینمایی «نرگس مست» رسید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فیلم، در اختتامیه چهارمین دوره جشنواره بین المللی «لیفت ایندیا» هندوستان(lifft India) که عصر روز گذشته ۶ دی ماه برگزار شد، فیلم سینمایی نرگس مست جایزه بهترین موسیقی فیلم بلند به آهنگسازی مجید درخشانی را به دست آورد و جایزه ویژه هیأت ژوری نیز به کارگردان فیلم جلال الدین دری اهدا شد.

فیلم سینمایی «نرگس مست» به نویسندگی و کارگردانی سیدجلال الدین دری و تهیه کنندگی عبدالله اسفندیاری اواخر سال گذشته روی پرده رفت. نمایش عمومی این فیلم با شیوع کرونا متوقف شد و تابستان امسال به اکران آنلاین پیوست.

این جشنواره در عرض چند روز فیلم های منتخب را در سالن نمایش هتل های معروف شهر لوناولای هند در معرض نمایش قرار می دهد، ولی امسال به‌خاطر محدودیت های کرونایی به صورت آنلاین برگزار شد.

پخش بین الملل این فیلم را سولماز اعتماد به عهده دارد.

فیلم، داستانی از زندگی چهار شاعر و تصنیف ساز معاصر را همراه با تاریخچه موسیقی ایرانی در قالبی عاشقانه و شاعرانه به تصویر می کشد.

بازیگران اصلی این فیلم سعید پورصمیمی، میترا حجار، مهدی پاکدل، هومن برق نورد، سیامک صفری، امیرحسین مدرس، متین ستوده، نگار عابدی، بهنام قربانی، مژگان اخلاقی، هستی فرحی و مهدی فرجوند بوده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی