English

با تصمیم ساترا؛

حقوق کاربران نماوا در پی توقف پخش سریال قورباغه چگونه رعایت خواهد شد

با دستور ساترا نماوا موظف است به دو شکل تمدید حق اشتراک یا استرداد وجوه حق اشتراک حقوق کاربران متقاضی برای تماشای سریال قورباغه را رعایت کند.

حقوق کاربران نماوا در پی توقف پخش سریال قورباغه چگونه رعایت خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ساترا ، بر اساس اصل شفافیت و رعایت حقوق کاربران به دلیل تبلیغات سریال قورباغه و پخش نشدن آن در موعد مقرر، رسانه نماوا مکلف به رعایت موارد ذیل است:

بخش اول: تمدید حق اشتراک

1-    کاربرانی که اشتراک خود را در فاصله زمانی بامداد شنبه 22 آذر تا ساعت 22 دوشنبه 24 آذر ماه خریداری کرده‌اند به انتهای مدت اعتبار اشتراک آنها اضافه ‌گردد.

2-    کاربرانی که از ابتدای یکشنبه 23 آذر اشتراک ‌دو روزه خریداری کرده‌اند مدت اشتراک آنها تا زمان پخش سریال قورباغه در حسابشان ذخیره شود.

3-    درصورتی که از زمان ابلاغ این تصمیم، کاربر از خدمات رسانه نماوا استفاده نکرده باشد و با انتشار سریال قورباغه از خدمات نماوا استفاده کند مدت اشتراک کاربر از زمان تماشای سریال قورباغه محاسبه شود.

بخش دوم: استرداد وجوه حق اشتراک

4-    درصورتی که تا دو ماه از تاریخ ابلاغ این تصمیم، سریال قورباغه منتشر نشود، برای کاربرانی که در طول این مدت از خدمات رسانه نماوا استفاده نکرده باشند، امکان ثبت درخواست بازپس‌گیری حق اشتراک کاربر فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی