English

پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت آیت‌الله یزدی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی درگذشت عالم مجاهد آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی(ره) را تسلیت گفت.

پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت آیت‌الله یزدی

به گزارش خبرگزاری موج، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی درگذشت عالم مجاهد آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (ره) عضو فقید شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت و نوشت:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم مجاهد آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (ره) عضو فقید شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری پس از تحمل دوره سخت بیماری موجب تاثر گردید.

این عالم بزرگوار از ابتدای دوران مبارزات انقلابی و سرنگونی رژیم استبدادی تا استقرار نظام جمهوری اسلامی، در سنگرهای مختلف حاضر و در شمار یاران وفادار بنیان‎گذار فقید جمهوری اسلامی ایران و پشتیبان صادق رهبر معظم انقلاب بود.

خدمات این عالم فقید در ادوار و عرصه‌های مختلف از عضویت در شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری تا ریاست قوه قضائیه و ریاست جامعه مدرسین و مسوولیت‌های دیگر در خاطر ملت قدرشناس ایران خواهد ماند.

اینجانب فقدان این یار دیرین نظام و انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید ، جامعه مدرسین و حوزه‌ های علمیه، شاگردان و علاقه‌مندان ایشان، بیت مکرم آن مرحوم و عموم ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته رحمت واسعه و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه