سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • پزشکیان شب عاشورا در حرم امام سخنرانی می‌کند
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه «مهر سلامت» به دی ماه موکول شد

کیانوش جهانپور اعلام کرد: فعالیت دبیرخانه جشنواره مهر سلامت با رعایت پروتکل‌های ابلاغی و به صورت دورکاری ادامه می یاید و برگزاری جشنواره احتمالا به دی ماه موکول خواهد شد.

جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت

به گزارش خبرگزاری موج، دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت ، اعضای شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» با حضور کیانوش جهانپور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای تعیین زمان برگزاری جشنواره تشکیل جلسه داد.

کیانوش جهانپور رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره، حسین رضازاده رئیس، مهدی سیدین‌نیا، دبیر و محمد پسران رزاق دبیر اجرایی این دوره از جشنواره را تشکیل می‌دهند.

در این نشست، رئیس و دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهرسلامت ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در دبیرخانه این رویداد سینمایی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون نحوه برگزاری جشنواره با توجه به پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا پرداختند.

کیانوش جهانپورنیز با اشاره به شرایط ویژه کشور در مواجه با موج سوم کرونا گفت: امروز کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا بهترین الگوهای ایثارگری در حوزه سلامت به شمار می آیند و انعکاس این از خودگذشتگی در قالب‌های گوناگون تولیدات نمایشی ضروری است که رویدادهایی همچون جشنواره مهر سلامت این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: حفظ جان هموطنان عزیزمان در این روزها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهمترین رسالتی است که بر عهده تمامی افراد جامعه، سازمان‌ها و نهادها است، از این رو و در شرایطی که با موج سوم کوید ۱۹ مواجه ایم، برگزاری هرگونه همایش و جشنواره به صورت فیزیکی، خیانت در حق مردم و کادر درمان است که همین امر دلیل تصمیم شواری سیاست گذاری جشنواره مبنی بر تغییر زمان برگزاری آن است.

رئیس شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت»، خاطرنشان کرد: فعالیت دبیرخانه جشنواره مهر سلامت با رعایت پروتکل‌های ابلاغی و به صورت دورکاری ادامه می یاید، اما برگزاری جشنواره تا بهبود اوضاع فعلی به زمان دیگری و احتمالاً دی ماه موکول خواهد شد.

مرور فعالیت‌های ستاد خبری و بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های انجام شده در راستای تبیین اهداف جشنواره فیلم کوتاه ملی «مهر سلامت» و لزوم تداوم این روند در راستای فرهنگسازی در حوزه مهروزی سلامت از دیگر نکاتی بود که در این نشست مورد تاکید اعضای شورا قرار گرفت.

دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» با هدف ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در حوزه سلامت از طریق پیوند هنر و عمل خیر با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به دبیری سیدمهدی سیدین نیا با شعار هر ایرانی یک مهروز سلامت برگزار می‌شود.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه