English

وزیر ارشاد از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) تقدیر کرد

وزیر ارشاد از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برای مشارکت شایسته در اجرای برنامه‌های دهه کرامت تقدیر کرد.

وزیر ارشاد از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، با اهدای لوح سپاس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از آیت الله محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برای مشارکت شایسته این بارگاه ملکوتی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت تقدیر شد.

در این دیدار که با حضور حجت‌الاسلام ارزانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت برگزار شد، آیت‌الله محمدی ری‌شهری ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های این ستاد در جهت احیاء امر اهل بیت علیهم‌السلام، ابراز داشت: در شرایط کنونی با توجه به فراگیری بیماری کرونا امکان انجام فعالیت‌های فرهنگی مثل گذشته مهیا نیست، اما می‌توان در زمینه کمک به محرومین و بیماران کرونایی، با هماهنگی نهادها، دستگاه‌ها و مراکز فرهنگی این امر مهم را دنبال کرد.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام ارزانی، رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات این ستاد در سال گذشته پرداختند.

در پایان نیز حجت‌الاسلام ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور با اهدا لوح سپاس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت‌های آیت‌الله محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام تقدیر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه