English

همه داوران سی و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان ایران

داوران بخش فیلم های کوتاه مسابقه بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

همه داوران سی و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان ایران

به گزارش خبرگزاری موج، با اعلام هیات داوران بخش فیلم های کوتاه مسابقه سینمای بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان ایران ترکیب هیات داوران همه بخش های این دوره جشنواره مشخص شد.

داوران مسابقه سینمای بین الملل

پاول گومنیکووس از لتونی، الکساندرا پوشنووا از قزاقستان و سعید پوراسماعیلی از ایران اعضای هیأت داوران بخش فیلم کوتاه مسابقه سینمای بین‌الملل این دوره از جشنواره را تشکیل می‌دهند.

همچنین ایرج طهماسب از ایران، پابلو سالوادور از سوئد، صحرا کریمی از افغانستان، شاد شنووا از فرانسه و آیدا پناهنده از ایران داوران فیلم‌های بلند بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره هستند.

داوران بخش مسابقه سینمای ایران سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان ایران

‌داوران مسابقه سینمای ایران

بر این اساس، حبیب اسماعیلی تهیه‌کننده، فرهاد توحیدی فیلمنامه‌نویس، مهدی خرمیان کارگردان انیمیشن، فریدون عموزاده‌خلیلی نویسنده، ابراهیم فروزش کارگردان، حمیدرضا مدقق منتقدومدرس سینما و پریوش نظریه بازیگر اعضای هیٲت‌داوران مسابقه سینمای ایران در این دوره جشنواره هستند.

داوران بخش سیفژ سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان ایران

داوران سیفژ

کلودیا روئیز از آرژانتین، رضا صافی از ایران و وینود گاناترا از هند اعضای داوران سیفژ (سازمان بین‌المللی فیلم برای کودکان و نوجوانان) در این دوره جشنواره را تشکیل می‌دهند.

14 داور کودک سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان

داوران کودک و نوجوان جشنواره سی و سوم در بخش بین‌الملل

در روزهای گذشته هم اعلام شده بود که ۱۴ داور از ایران و پنج کشور آسیایی و اروپایی آثار بخش بین‌الملل سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را داوری می‌کنند. این داوران از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی ۷ فیلم سینمایی بلند و ۳ انیمیشن بلند را به صورت مجازی داوری خواهند کرد.

اسامی داوران کودک و نوجوان جشنواره سی و سوم در بخش بین‌الملل به این شرح است:

«فاطمه سعد» از کشور پاکستان، «سید حیدر عباس» از کشور پاکستان، «تامارا مکیتاریان» از کشور ارمنستان، «نارک آوتسیان» از کشور ارمنستان، «روهانی سینگ» از کشور هندوستان، «آینیش دات» از کشور هندوستان، «لئونا ژاریک» از کشور مقدونیه، «محمد توفیق» از کشور مقدونیه، «کارمینه سیکا‌رونه» از کشور ایتالیا، «آسیا دونسی» از کشور ایتالیا، «عسل بهادر» از کشور ایران، «اهورا ابولی» از کشور ایران، «یگانه محمدی» از کشور ایران، «محمد صدرا بهشتیان نژاد» از کشور ایران.

داوران بخش جایزه زاون قوکاسیان سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان ایران

اعضای هیأت داوران جایزه زاون قوکاسیان

پیش از آن هم اعضای هیأت داوران جایزه زاون قوکاسیان در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان،«سیدعلی مفضلی» انیماتور و مدرس انیمیشن، «عزت‌الله پروازه» مستند ساز، «لیلا پرویزی» مدرس و کارگردان تئاتر، «مجتبی وطن خواهان» تدوینگر و مدرس سینما و «سیاوش گلشیری» داستان‌نویس و مدرس سینما هیأت داوران امسال جایزه زاون قوکاسیان را تشکیل می‌دهند.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا ۲ آبان به دبیری « علیرضا تابش » برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه